וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בכדורעף חופים: ת"א מושלמת לאירוח

24.7.2011 / 14:03

עיריית תל אביב אירחה את המסע"ת לקראת אליפות אירופה עד גיל 20 בכדורעף חופים. חולדאי: "נרגשים לארח את המשחקים"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

אליפות אירופה עד גיל 20 בכדורעף חופים תצא לדרך ביום רביעי בחוף גורדון שבתל אביב. באיגוד הכדורעף עושים מאמצים כבר שנים כדי להביא לארץ טורניר בסדר גודל שכזה, מה גם שכדורעף החופים הוא ספורט שמתאים מאוד לנתוניה של מדינה כמו ישראל. ארבעה צוותים ייצגו את ישראל בתחרות, שבה ישתתפו 22 מדינות. רוב הצוותים הישראלים חדשים יחסית בתחום, כשמדובר בשחקנים שהגיעון מכדורעף האולמות. במתחם שיועד לתחרות בחוף גורדון יהיה מגרש מרכזי ועוד שלושה מגרשי משחק. המגרש המרכזי יהיה מיועד לעד 1,000 צופים, כשמסביבו יוקמו מתחמים לילדים ולמשפחות, כמו גם אוהלים של החברות המסחריות המאמצות את האירוע.

"אנחנו מצפים לעבור את השלב המוקדם"

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי היה שותף לארגון האירוע ואמר לקראת האליפות: "אין עיר מתאימה יותר מתל אביב לארח אירוע מהסוג הזה. לאחרונה ביקר כאן גם נשיא ההתאחדות הבינלאומית ובקישנו ממנו לארח גם טורניר מסדרת הסבב המקצועני הבינלאומי".

מנהל היחידה לספורט הישגי גילי לוסטיג, שהוא איש כדורעף בעצמו אמר לקראת התחרות: "אין לי צל של ספק שלקראת ריו 2016 לכדורעף החופים הישראלי יהיה סיכוי להגיע יותר מלכל ספורט קבוצתי אחר. אין ספק שאנחנו מדברים על תחילתה של דרך חדשה לקראת ריו".

מאמן הנבחרות הצעירות שקד חיימי סקר את מצב הצמדים הישראלים ואמר: "החבר'ה שלנו עבדו קשה מאוד מחודש אפריל, וקיימו שני אימונים ביום. הם היו צריכים לעבור סוג של טירונות כדי ללמוד את המשחק, וכולם עשו זאת בגבורה. להגרלה תהיה משמעות גדולה עבורנו, אני בהחלט מצפה מהקבוצות שלנו לעבור את שלב הבתים ולהתמקם בין המקומות 13-16, אני גם מאמין שנוכל להגיע גבוה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully