וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: כרחוק מזרח ממערב

24.7.2011 / 9:57

סיאטל נוצחה 3:1 בבוסטון ונחלה הפסד 14 ברציפות, הרד סוקס מצידם ממשיכים לשעוט. מאטסוי ואוקלנד ניצחו את היאנקיז

ברנדן ריאן שחקן סיאטל מארינרס. Michael Dwyer, AP
מה עושים? לברנדן ריאן והמארינרס אין פיתרון/AP, Michael Dwyer

בסיאטל מנסים למצוא פיתרון ולא כל כך מצליחים. המארינרס כבר הוליכו הלילה (בין שבת לראשון) בבוסטון, אבל ספגו שלוש ריצות, שתיים ממחבטו של ג'ייקובי אלסבורי המצוין, ונחלו הפסד 3:1, ה-14 ברציפות שלהם. הלילה הם ינסו לגדוע את הרצף, כשלגבעה יעלה מייקל פינדה. מולו יעמוד טים וייקפילד.

הידקי מאטסוי חבט להומר נגד חבריו לשעבר מניו יורק יאנקיז, אוקלנד ניצחה את הפסים 3:4, וכעת היאנקיז רחוקים שלושה משחקים מבוסטון שבפסגה. זה היה ניצחון ראשון של האייז על היאנקיז לאחר 11 מפגשים. קנזס סיטי עברה בעשרה אינינגים את טמפה ביי 4:5, ונראה שהרייז מתחילים להישבר ולוותר על המאבק לפלייאוף.

מינסוטה גברה על דטרויט 1:4 ופתחה שוב לרווחה את המאבק ב-AL מרכז, כשהעימות בין קליבלנד לשיקגו וייט סוקס נדחה. טקסס ניצחה את טורונטו 4:5, ועם ההפסד של האיינג'לס לבולטימור 3:2, הפער חזר לעמוד על ארבעה משחקים.

ב-NL, פילדלפיה איבדה יתרון 0:3, פיגרה 4:3 מול סן דייגו והגיבה בחמש ריצות באינינג השביעי כדי לנצח 6:8. שני הומרים לצ'ייז אטלי במשחק הזה. גבי סאנצ'ז מפלורידה הרג את המטס עם שני הומרים בדרך לניצחון 5:8. רנדי וולס הגיש שישה אינינגים סולידיים, שיקגו קאבס ניצחה את יוסטון 1:5.

במרכז ממשיך להיות מעניין, כשסנט לואיס גברה בפיטסבורג על הפייראטס 1:9, וכעת היא שווה במאזן למילווקי שהפסידה בסן פרנסיסקו 4:2. הפייראטס בפיגור משחק אחד מהפסגה. סינסינטי רשמה עשר ריצות באינינג השישי והשביעי בדרך לניצחון גדול 2:11 על אטלנטה והיא מרוחקת ארבעה משחקים מהמקום הראשון. במערב, הג'איינטס עדיין במרחק ארבעה משחקים מאריזונה, שרמסה את קולורדו 3:12. לוס אנג'לס דודג'רס גברה על וושינגטון 6:7.

האינפילדר המצוין רוברטו אלומאר, המגיש ברט בליילוון וה-GM פאט גיליק יוצגו הערב בקופרסטאון בהיכל התהילה.

הידקי מאטסוי שחקן אוקלנד אתלטיקס. Frank Franklin, AP
הגיע למקום שהוא מכיר וסיפק את הסחורה. מאטסוי/AP, Frank Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully