וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גולסה שוב נטש את האימון

24.7.2011 / 11:46

הקשר סובל מכאבים בברכו, והוא ייבדק לפני מאריבור. עוסמאן מועמד לפתוח. אלישע לוי: "קחו את ההזדמנות בשתי ידיים"

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי תירגל היום (ראשון) לראשונה את ההרכב לקראת המשחק הראשון מול מאריבור ביום רביעי במוקדמות ליגת האלופות. על פי האימון לוי עדיין מתלבט בנוגע לעמדות הקישור, לאור היעדרותם של גוסטבו בוקולי וסיידו יאיא המוצהבים, ויניב קטן שלא התאמן היום.

"אתם צריכים לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים", אמר אלישע לוי לשחקניו. " חסרים לנו מספר שחקנים, וזה הזמן להכניס אחרים".

אייל גולסה נטש נוספת את האימון בשל הכאבים בברכו, ומידת כשירותו למשחק תיקבע רק לאחר שייבדק על ידי הצוות הרפואי. בהרכב שתורגל לא בוצעו שינויים בהגנה, כשבקישור הוצב עלי עוסמאן כקשר אחורי, לצידם של דלה ימפוסקי, עידן ורד, מוחמד גדיר, וויאם עמאשה ו-ולדימיר דבאלשווילי. בהמשך האימון ניסה לוי להציב את סארי פאלח כבלם, כדי לבחון את האפשרות להסיט את אנדריי פיליאבסקי או יוריצה בוליאט לקישור.

לגבי עוסמאן אמרו אתמול בחיפה: "עלי יודע לשחק בקישור. הוא עשה את זה בליגת האלופות". בחצי העונה החולפת פתח עוסמאן בשני משחקים בלבד, האחרון שבהם בתחילת אפריל נגד הפועל עכו. מצד שני, חיפה לא רשמה הפסד ליגה בעונה שעברה בכל פעם שפתח בהרכב.

למרות זאת, בחיפה ממשיכים לחפש קשר אחורי. במועדון טוענים כי הקשר אחמד בארוסו, ששיחק בעונה החולפת בליבורנו וכרטיסו שייך לרומא, אינו מועמד. "אלישע לוי לא דיבר בתקשורת האיטלקית. משא ומתן? לא היה ולא נברא", אמרו במועדון.

בלי קשר, לוי עדיין לא החליט סופית לגבי עמדת השוער. ניר דוידוביץ', שערך אימון חלקי בלבד ביום שישי בשל כאבי גב, השלים היום אימון מלא, אך על פי ההערכות בויאן שראנוב יועדף על פניו בשער, כשההחלטה הסופית לגבי השוער תתקבל כנראה רק מחר. מאריבור רשמה אתמול ניצחון חוץ 1:2 על נפטה במחזור השני בליגה הסלובנית ושמרה על מאזן מושלם. המאמן דרקו מילאניץ' נתן מנוחה לחלק משחקניו הבכירים.

חיפה הודיעה כי אוהדים שרכשו מנוי החל מה-14 ביולי או ירכשו מנוי עד יום המשחק, יקבלו כרטיס במתנה. המכירה מיועדת כרגע עד למנויים ותסתיים הערב בשעה 19:00. לאחר מכן תתאפשר מכירה גם לשאר האוהדים, לכל המקומות הפנויים. מחירי הכרטיסים ינועו בין 40 שקל (יציע 9) ל-125 שקל (יציעים 2, 4). כרטיס בשאר היציעים יעלה 85 שקל לבוגר או 45 שקל לנוער.

אחרי שנמכר לקבוצת ואסלוי הרומנית, ירו בלו חתם על חוזה רשמי לשנתיים בקבוצה. חיפה תכניס כ-600 אלף דולר מהמכירה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully