וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: תפיסת נלסון

23.7.2011 / 13:46

נלסון קרוז הכניס שמונה רצים ב-2:12 של טקסס על טורונטו. היאנקיז התעללו באוקלנד 7:17, סיאטל עם 13 הפסדים רצופים

לאחר שני הפסדים רצופים ללוס אנג'לס איינג'לס, טקסס חזרה לנצח. נלסון קרוז כנראה לקח קשה את הפסקת רצף הניצחונות, והלילה (בין שישי לשבת) התעלל בטורונטו עם הומראן, ארבע חבטות ושמונה הכנסות רצים בניצחון 2:12. מייקל יאנג הוסיף ארבע חבטות משלו, ג'יי פי ארנסיביה רשם צמד הומרים בבלו ג'ייז.

גם היאנקיז פרקו תסכול, כשהקרבן היה טרבור קייהיל מאוקלנד. האס של האייז הרשה 10 מתוך 17 הריצות שספגה קבוצתו, ניו יורק ניצחה 7:17 בסיוע גראנד סלאם של מארק טשיירה, ההומר ה-26 שלו העונה. סיאטל העצובה ספגה את הפסדה ה-13 ברציפות, הפעם 7:4 בבוסטון. ג'ון לאקי, עם שבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים, היה אדריכל הניצחון. קנזס סיטי הלמה בטמפה ביי 4:10. דטרויט ממשיכה לתפוס תאוצה בבית המרכז לאחר 2:8 במינסוטה, כשיתרונה על קליבלנד עלה למשחק וחצי בעקבות הפסד האינדיאנס 3:0 לשיקגו וייט סוקס. האיינג'לס גברו על בולטימור 1:6 בסיוע גראנד סלאם של ורנון וולס.

ב-NL, קול המלס חזר לעצמו לאחר תקופה לא מדהימה ועם שמונה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים העניק לפילדלפיה ניצחון 1:3 על סן דייגו. אטלנטה עברה בסינסינטי את הרדס 4:6 והיא עדיין רחוקה ארבעה משחקים מהפיליז. במרכז, מילווקי בראש בפער של משחק מפיטסבורג ומסנט לואיס. הברוורס גברו בסן פרנסיסקו על הג'איינטס 2:4, הקרדינלס ניצחו את הפייראטס 4:6. קולורדו ניצחה באריזונה 4:8, וושינגטון הכניעה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 2:7, שיקגו קאבס עברה את יוסטון 2:4 והמטס גברו במיאמי על פלורידה 6:7.

חדשות מהליגה: שופט בדלאוור דחה את בקשת הדודג'רס לתוכנית הדודג'רס לפשיטת רגל. בשל כך, תוכניתו של הבעלים פרנק מק'קורט להשאיר את הקבוצה בידיו כשלה, והקבוצה צפויה לעבור לניהולה של ה-MLB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully