וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אחי נצרת יצאה למחנה אימונים ברומניה

יצחק סולומון, רומניה

22.7.2011 / 15:47

למרות שהקבוצה מתנהלת ע"י נאמן מטעם בית המשפט, היא תתכונן לעונה החדשה בחו"ל. בקבוצה ממתינים לקרלוס סבליוס

למרות שהיא מנוהלת על ידי נאמן מטעם בית המשפט, המריאה הבוקר (שישי) מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית למחנה אימונים בן עשרה ימים בעיר בראשוב שברומניה. הקבוצה שמנוהלת על ידי נאמן מטעם בית המשפט, עו"ד מוטי נבון מעפולה, יצאה לרומניה גם בזכות הסכמת השחקנים להשתתף במימון המחנה.

כל אחד מהשחקנים שילם 1,000 שקל. הנאמן נבון מסביר את הסוד: "שחקנים מאזור המרכז הסכימו לבוא לשחק אצלנו בפחות כסף, כי הם יודעים שאצלנו מילה זו מילה, הכסף יכנס בזמן, והם לא יצטרכו לרדוף אחריו". אגב, לשחקנים אין מענקים בחוזים שלהם עבור המקומות 1-4. הנאמן נבון הבטיח שהבונוס בגובה של 350 אלף שקל שיתקבל במקרה והקבוצה תסיים בין ארבעת הראשונות, יועבר כולו לטובת השחקנים.

למרות המסע המתיש שעברה הקבוצה בדרך לבראשוב, שכלל טיסה של שעתיים וחצי ונסיעה של ארבע שעות באוטובוס, המאמן שמעון הדרי לא ויתר לחניכיו על אימון בכורה על אדמת רומניה. "הם עייפים, תשושים, אבל זו הדרך הכי טובה להכניס אותם כמה שיותר מהר לעניינים", אומר המאמן הדרי. עם הקבוצה יצאו שחקני הרכש זיו כבדה, תמיר פור, אלנתן סלמי, ליאור לינדר, גד עמוס, דין מימוני וסרג' איילי.

ביום ראשון בבוקר תקיים אחי נצרת משחק אימון ראשון במחנה, נגד קבוצה מקומית מהליגה השלישית. בקבוצה ממתינים להגעת החלוץ הקולומביאני, קרלוס סבליוס. הבלם הוותיק אלירן חודדה: "יש כאן אווירה טובה, חבר'ה שרוצים לעבוד קשה ולהצליח. אנחנו לא יוצאים בהצהרות, אבל אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה".

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully