וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט: "אנחנו ממשיכים להתחבר ולהתגבש"

הדס גרינברג

22.7.2011 / 14:06

קשר עירוני קרית שמונה מרוצה מקצב ההתקדמות של המועדון ששוהה במחנה בהולנד. בקבוצה צפויים להחתים קשר זר השבוע

בעירוני קרית שמונה פתחו הבוקר (שישי) את היום השמיני של מחנה האימונים במירלו שבהולנד. עד כה במחנה השיגה הקבוצה של רן בן שמעון ניצחון 0:1 על ווסלנד הבלגית וסיימה ב-1:1 נגד צסק"א סופיה הבולגרית.

קשר הקבוצה אדריאן רוצ'ט, שכבש במשחק האימון הראשון וצפוי להנהיג את הקבוצה בעונה הקרובה, התייחס למחנה האימונים, ואמר: "עובר עלינו עד כה מחנה טוב, מתקן האימונים והמלון מעולים והגיבוש בין החבר'ה החדשים לוותיקים והצעירים שבקבוצה ממש מצוין. מעבר לזה מדהים לראות את איזי שרצקי בא מדי שנה עם אחיו אפי למחנה האימונים להיות חלק מאיתנו והחיבור שלו לקבוצה מעבר לכסף שהוא משקיע זה דבר שלא רואים בכל מקום וממש מדהים".

על העבודה המקצועית במחנה האימונים, הוסיף רוצ'ט: "מחנה האימונים זה חלק חשוב בבניית שיטת המשחק של הקבוצה ובעבודה על המרכיבים שילוו אותנו לאורך העונה. נכון לעכשיו אנחנו ממשיכים להתחבר ולהתגבש מאימון לאימון וממשחק למשחק ואני מקווה שתהיה לנו עונה מצוינת של כדורגל חיובי ובעיקר מהנה לכל מי שיצפה בנו ובראש ובראשונה לקהל האוהדים שלנו. אני מקווה שנשמח אותם כמה שיותר".

בתוך כך, לאחר החתמת המגן השמאלי הסרבי דושאן מאטוביץ', בקבוצה צפויים להחתים השבוע זר נוסף בעמדת הקשר ובזאת לסגור את הסגל לקראת תחילת העונה. ביום שני תשוב הקבוצה ארצה.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully