וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו ישחק בנבחרת ישראל

21.7.2011 / 23:30

לאחר שהודיע לשיבק כי לא יגיע לאימונים, לחצו ראשי מכבי ת"א על הפורוורד, ששינה את החלטתו וצפוי להגיע ארצה ב-8 באוגוסט

למשך שעות ארוכות היום (חמישי), נראה היה שנבחרת ישראל תיאלץ להסתדר בקיץ הקרוב ללא דייויד בלו. שחקן מכבי תל אביב הודיע דרך סוכנו לאריק שיבק כי הוא לא מתכוון להגיע לקמפיין אליפות אירופה הקרוב בשל העונה העמוסה שמחכה לו במדים הצהובים, וכי הוא "זקוק לחופשה ארוכה". אלא שהערב החליט בלו לחזור בו מדבריו, לאחר שלמשך מרבית היום שוחחו איתו אנשי מכבי תל אביב והדגישו בפניו את חשיבות ההשתתפות במשחקי הנבחרת. "דייויד יגיע לאימוני נבחרת ישראל", אישר גורם במכבי תל אביב את הדברים.

סביר להניח כי החלטתו העדכנית של בלו נובעת גם מהתגובה הנחרצת של איגוד הכדורסל, שם טענו הבוקר כי השחקן מחויב להגיע על פי תקנון, וכי אם לא יתייצב לפתיחת האימונים בתאריך בו התבקש, הוא עלול להיענש. יו"ר האיגוד שי שני אף אמר לוואלה! ספורט: "דיייויד בלו יגיע לנבחרת, זה לא עניין של דיעה אלא עניין של מציאות. הוא אמור להגיע ב-8 לאוגוסט, לאחר שקיבל מראש מהמאמן אריק שיבק חופשה קצת יותר ארוכה עם משפחתו בארה"ב".

כזכור, הפורוורד החליט להצטרף למדים הלאומיים בקיץ שעבר אחרי לא מעט לחץ ממכבי תל אביב. במוקדמות יורובאסקט 2011 העמיד ממוצעים של 8 נקודות, 4.3 ריבאונדים ואסיסט ב-23 דקות משחק, והיה אחד השחקנים הבולטים בשורות הנבחרת.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully