וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: איינג'ל דאסט

21.7.2011 / 10:05

שתי הקבוצות מלוס אנג'לס כיכבו. האיינג'לס הפכו פיגור וקטעו את רצף 12 הניצחונות של טקסס, קרשאו והדודג'רס שיתקו את הג'איינטס

ורנון וולס חוגג עם בובי אבראו ניצחון של לוס אנג'לס איינג'לס. Jae C. Hong, AP
די, לכל דבר יש גבול. ורנון וולס ואבראו חוגגים מהפך מול טקסס/AP, Jae C. Hong

לרגע נדמה היה שטקסס לעולם לא תחזור להפסיד. הריינג'רס עמדו הלילה (בין שני לשלישי) בפני ניצחונם ה-13 ברציפות, כשהובילו 3:8 באנהיים על האיינג'לס, אבל באינינג השישי חזרו המלאכים עם שש ריצות, עלו ליתרון 8:9 ושמרו עליו עד לסיום. שלוש חבטות וארבע הכנסות רצים להאווי קנדריק במשחק.

גם הקבוצה השנייה מלוס אנג'לס עשתה חיל. הדודג'רס ניצחו את טים לינסקאם וסן פרנסיסקו 0:1, הודות לעוד תצוגה דומיננטית של קלייטון קרשאו הסנסציוני, שהרהיב עם שמונה אינינגים ו-12 סטרייקאאוטים. שבעה ושבעה ללינסקאם. סן דייגו השתוללה ב-3:14 במיאמי על פלורידה. ואנס וורלי המצוין הגיש שמונה אינינגים משובחים, ג'ימי רולינס הוסיף שני הומרים ופילדלפיה ניצחה בשיקגו את הקאבס 1:8.

ג'וני קואטו וסינסינטי הרגיעו את פיטסבורג בניצחון 1:3, ומילווקי ניצלה זאת בניצחון 2:5 באריזונה כדי לחזור למקום הראשון ב-NL מרכז. סנט לואיס המשיכה לאבד גובה לאחר הפסד 6:5 לניו יורק מטס. יוסטון גברה על וושינגטון 2:3, קולורדו עברה באותה תוצאה את אטלנטה.

ב-AL מזרח, בוסטון והיאנקיז ממשיכות להיצמד אחת לשניה ולהרחיק את טמפה ביי מתמונת הפלייאוף. ג'ייקובי אלסבורי חבט לשני הומרים ב-0:4 של הרד סוקס בבולטימור, היאנקיז ניצחו באותה תוצאה בפלורידה הודות לשישה אינינגים ושני שליש של פרדי גארסיה והומר 26 העונה של קרטיס גרנדרסון.

מינסוטה עברה את קליבלנד 5:7, אבל דטרויט לא ניצלה את ההזדמנות להשתלט על פסגת בית המרכז לאחר הפסד זהה לאוקלנד. קנזס סיטי גברה על שיקגו וייט סוקס 1:2 ב-11 אינינגים, טורונטו עברה את סיאטל 6:11.

קלייטון קרשאו שחקן לוס אנג'לס דודג'רס. Eric Risberg, AP
איזה אס צומח לנו פה. קרשאו/AP, Eric Risberg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully