וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טקסס מתחילה לסגור עניין

20.7.2011 / 10:56

הריינג'רס רשמו ניצחון 12 ברציפות, 0:7 על האיינג'לס, ופתחו פער ב-AL מערב. פיטסבורג שומרת על הבכורה ב-NL מרכז

מייק נאפולי שחקן טקסס ריינג'רס. Jae C. Hong, AP
מייק נאפולי האקס-איינג'ל שמח לנצח את המלאכים/AP, Jae C. Hong

טקסס רוצה להגיע לפלייאוף ולעשות את זה מהר, הכי מהר שאפשר. הריינג'רס ניצחו הלילה (בין שלישי לרביעי) בלוס אנג'לס את האיינג'לס 0:7 והגדילו את הפער מהמלאכים לחמישה משחקים. אנדי צ'אבז, ג'וש המילטון ואדריאן בלטרה הובילו את החגיגה עם הומרים, שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים לאלכסי אוגנדו.

בולטימור עברה את בוסטון 2:6, אבל הרד סוקס נשארו בפער משחק וחצי בפסגת המזרח לאחר הפסד היאנקיז 3:2 בטמפה ביי. מינסוטה הפכה באינינג התשיעי פיגור לניצחון 1:2 על קליבלנד, קנזס סיטי גברה על שיקגו וייט סוקס 2:4, דטרויט ניצחה את אוקלנד 5:8 והשתוותה לאינדיאנס בבית המרכז, טורונטו נזקקה ל-14 אינינגים עד שכופפה את סיאטל בניצחון 5:6.

ב-NL, פיטסבורג מסרבת להתכופף. הפייראטס ניצחו הלילה את סינסינטי 0:1 עם הופעה מצוינת של ג'יימס מקדונלד, שהגיש שישה אינינגים ושליש עם שבעה סטרייקאאוטים, ונשארו חצי משחק לפני מילווקי, שהביסה בפיניקס את אריזונה 3:11. ג'ייסון איזרינגהאוזן רשם שמירה שנייה בקריירה במדי ניו יורק מטס (הראשונה - ב-1999...), שניצחה את סנט לואיס 2:4. סן דייגו השביתה את פלורידה כשגברה עליה 0:4.

פילדלפיה חזרה לפער 3.5 משחקים במזרח לאחר 2:4 בשיקגו על הקאבס והפסד של אטלנטה 12:3 בדנבר לקולורדו. יוסטון עברה את וושינגטון 6:7 וסן פרנסיסקו ממשיכה לצעוד בבטחה בבית המערב לאחר 3:5 ביתי על לוס אנג'לס דודג'רס.

ג'יימס מקדונלד שחקן פיטסבורג פייראטס. Gene Puskar, AP
ג'יימס מקדונלד והפייראטס נותנים הצגות/AP, Gene Puskar

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully