וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: המפרקים שוב יציעו את הקבוצה למכירה

19.7.2011 / 22:55

האוהדים ערכו כנס להצלת הקבוצה, גל חצור הבטיח לסייע כדי להשיג 3.5 מיליון שקל. ציון דלל: "לא ידוע באיזה ליגה נשחק"

בצל הדיונים בבית המשפט, הפגישות עם המפרקים וההסתבכות עם ההתאחדות לכדורגל שמאיימת לקזז כספים מחשבון הקבוצה, אוהדי הפועל פתח תקוה וציון דלל קיימו ערב התרמה במטרה להציל את הקבוצה. בערב נכחו גם יושב ראש ההתאחדות לשעבר גברי לוי, גל חצור, שחקן העבר בני קוזושווילי וחבר העמותה יוסי רוזנצוויג. בפתיחת הערב הוצגה המטרה של דלל: גיוס של 3.5 מיליון שקל להצלת הקבוצה.

כזכור, עוד בחודש יוני פורסם בוואלה! ספורט כי בהפועל פתח תקוה מתכוונים ללכת לפירוק. הדבר יצר חוסר ודאות בנוגע לתקציב בעונה הבאה, אם כי בסיום הערב הודיעו האוהדים כי אספו מאות אלפי שקלים ובמועדון מקווים שהדבר יסייע לקבוצה להיחלץ מהמצב אליו היא נקלעה.

"נעשה הכל כדי לשרוד בליגה", אמר גל חצור. "בשביל זה צריך לגייס הרבה כסף ואת עזרת האוהדים. כבר הצהרתי בעבר שאתרום לקבוצה כאאוטסיידר. אתם יודעים מה המטרות שלשמן הגעתי לכאן. אף אחת מהפרשות לא קשורה אליי ואם גם המהלך הזה יהיה טהור אשמח לעזור לקבוצה. הפועל פתח תקוה לא תיעלם ממפת הכדורגל". דלל הוסיף: "המטרה של המפרק היא להשיג תקציב מינימום. ככל הנראה, בימים הקרובים תצא הודעה מטעמו על מכירת הקבוצה. מבחינתנו, הכי נכון לגייס כסף. גם מאיר שמיר רוצה לעזור. ננסה להתגבר על משקעי העבר".

"אפי צפריר הוא האדם היחיד שמתפקד כאן, לא ריאלי לומר שהוא יעזוב כי הוא תורם המון למועדון ונמצא בקשר עם המפרקים", סיכם דלל. "עדיין לא ידוע באיזו ליגה נשחק".

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully