וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הקבוצה תקיים שני משחקי אימון השבוע

17.7.2011 / 20:50

שחקניו של ניר קלינגר יפגשו את ז'לגיריס וילנה הליטאית ול.ק.ס. לודג' הפולנית. בנוסף, יפגשו הדרומיים גם את א.א.ל. לימסול

הפועל באר שבע המריאה שלשום (שישי) למחנה אימונים בפולין, על מנת להתכונן לעונה הקרובה. הקבוצה, שנמצאת כבר במחנה בפולין, מתכננת לקיים השבוע שני משחקי אימון, מחר וביום רביעי. עד כה צירפה הקבוצה את השוער מרצ'ין צבאי, המגן הימני לואיס טורס, הקשרים לרייאה קינגסטון ואת אמג'ד סולימאן.

יחד עם וויליאם סוארס, לקבוצה יש ארבעה זרים והיא צריכה להתחזק בשחקן נוסף. במהלך המחנה בעיירה אופלניצה תקיים הקבוצה ארבעה משחקי אימון. ביום שני תפגוש באר שבע את ז'לגיריס וילנה הליטאית, בהמשך תשחק גם מול שתי פולניות, ל.ק.ס. לודז' וז'גלביה ליובין. לקראת סיום המחנה תתמודד הקבוצה מהדרום מול א.א.ל לימאסול הקפריסאית, אותה אימן קלינגר בעונת 2009/10. כמו כן מתכננים בהנהלה לשלוח את הקבוצה באחד הימים ליום סיור במחנות ההשמדה והגטאות.

החלוץ הפולני דויד יאנצ'יק הציב אולטימטום להפועל באר שבע, לפיו הוא מוכן לחתום בקבוצה אבל ללא מבחנים. אם באר שבע לא תסכים לכך, הוא לא יגיע למחנה האימונים. מחר (שני) צפויה פגישה בין סוכניו לבין המאמן ניר קלינגר במחנה בפולין, במטרה להחליט האם הוא יעבור לקבוצה. אם עידו אקסברד, עליו הציעה הקבוצה 400 אלף שקל יסגור, ייתכן שיאנצ'יק לא יגיע.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully