וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: הקשר רוסלן גונצ'ק עשוי לצאת למחנה

17.7.2011 / 16:54

האוקראיני הרשים את המאמן מרקו בלבול, שינסה לזרז את החתמתו. נסטיה צ'ה, שעוזב את סכנין, עשוי גם הוא להצטרף

נסטיה צ'ה קרוב לסיכום במכבי פתח תקוה. הקשר הסלובני בן ה-33, ששיחק בבני סכנין, הוצע לקבוצה. הצדדים פתחו במשא ומתן וקרובים לסיכום, אך עדיין לא נחתמה העסקה.

הקשר האוקראיני רוסלן גונצ'ק עשוי לצאת עם מכבי פתח תקוה למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה, זאת לאחר שהרשים את המאמן מרקו בלבול במשחק האימון שהתקיים אחר הצהריים (ראשון) מול הפועל רעננה. ביום שני אמורה הקבוצה לנסות ולזרז את תהליך הכניסה שלו לאוסטריה. אם גונצ'ק אכן ימריא עם הקבוצה, סיכויים טובים שיחתום.

כאמור, אחר הצהריים ניצחה הקבוצה במשחק אימון את הפועל רעננה 1:2. החלוץ טל בן חיים נפצע במהלך האימון אבל הוא יטוס למחנה האימון ונראה כי יזדקק למנוחה קצרה. רעננה הובילה משער של ריאד ג'ברין, אך מאוחר יותר דני פרדה איזן מהנקודה הלבנה. ציון צמח כבש את שער הניצחון בבעיטה חופשית. עומר גולן נטל חלק ב-20 הדקות האחרונות.

הקבוצה ממשיכה לנהל משא ומתן עם תומר בן יוסף. בלם בית"ר ירושלים קיבל בסוף השבוע הצעה לחתום על חוזה לשנתיים, לאחר פגישה בין עמוס לוזון לסוכנו, רונן קצב. בן יוסף אמור להודיע עד מחר היכן ישחק, ובסביבתו אמרו אמש: "תומר מאוד רוצה לשחק במכבי פתח תקוה. ישנם פערים קטנים שניתנים לגישור".


פתח תקוה התעניינה בעידו אקסברד ופביאן סטולר מהפועל פתח תקוה, שאישרה שאקסברד הוצע ליריבה העירונית.

הקשר רועי בקל הגיש רשמית תביעה בגובה 90 אלף שקל למוסד לבוררות, בטענה לחובות עבר. בקרוב אמור להיערך דיון נפרד גם בוועדה למעמד השחקן, שתקבע את מחירו. את השחקן מייצג עו"ד דן חי.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully