וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי קליגר: "אני וערן סלע עובדים בצורה מושלמת"

17.7.2011 / 12:21

הוועד האולימפי ערך קבלת פנים לשייטי ה-470 שזכו במדליית הארד באליפות אירופה. ערן סלע: "יכולים לנצח בכל תחרות"

הוועד האולימפי הישראלי ערך היום (ראשון) קבלת פנים חגיגית לשייטי ה-470, גידי קליגר וערן סלע, שזו בסוף השבוע האחרון במדליית הארד באליפות אירופה שהתקיימה בפינלנד. זו הייתה המדליה השניה ברציפות של הצמד הישראלי באליפות אירופה, אחרי שסיימו במקום השני לפני שנה. השניים זכו במענק כספי של 18,750 שקלים כל אחד בעקבות ההישג, ובחודש הבא הם ינסו להשיג את הקריטריון להשתתפות בלונדון 2012, כשישתתפו בתחרות הקדם-אולימפית בווימות' שבאנגליה.

גידי קליגר התייחס לעבודה עם בן הזוג החדש אליו חבר לפני שנה וחצי, אחרי שבקמפיינים האולימפיים הקודמים הוא שיתף פעולה עם אודי גל. "אני חושב שיחד עם ערן יש אווירה שיוצרת נחישות בכל יום ובכל שעה, אני מרגיש שאנחנו נותנים 100 אחוז ולא דוחים שום דבר", אמר קליגר והוסיף: "אנחנו דואגים שהכל יהיה מושלם. באופן אישי גם בעבר הרגשתי שאני נותן את ה-100 אחוז, אבל היום אני רואה את הדברים אחרת".

ערן סלע התייחס להישג בהלסינקי: "נסענו לאליפות אירופה כדי לשמור על כושר השייט שלנו, כי זו הייתה תחרות קשה עם תנאים משתנים. הגענו לשיוט המדליות עם אופציה לנצח בתחרות, סיימנו במקום השלישי, זה קורה ואין מה לעשות. לא היינו הרבה פחות טובים מאלה שניצחו אותנו. אנחנו מספיק טובים גם כדי לנצח".

באותו המעמד ערך הוועד האולימפי טקס הענקת מענקים לבנות נבחרת ההתעמלות האומנותית בעקבות ההישגים באליפות אירופה האחרונה. בנוסף, התקיימה במקום ישיבה של ראשי הוועד עם חברי הכנסת אלכס מילר ורונית תירוש, שמכהנים בוועדת החינוך והספורט של הכנסת. השניים צידדו במהלכים של אנשי הוועד האולימפי בכל הקשור לתקצוב הספורט, והביעו מורת רוח על התנאים הנוכחיים, שגורמים למחסור בתקציבים לציודים ולמגלות הספורטאים.

ממשרד התרבות והספורט נמסר בתגובה לדברים שאמר היום ורשביאק כי: "תמוה (או לא) מדוע בחר ורשביאק להטעות את ועדת החינוך התרבות והספורט של הכנסת באמירות משוללות כל יסוד כאילו משרד הספורט קיצץ בתקציב האולימפי. ההיפך הוא הנכון! לראשונה, מאז ומעולם, הגדילה שרת התרבות והספורט, לימור לבנת, את תקציב ההכנות האולימפיות מ- 10 ל- 15 מיליון שקל לשנה, בכל שנה, החל משנת 2011 בבסיס התקציב, מוחרג מכל קיצוץ תקציבי שהוא.

בנוסף לכך, העביר משרד הספורט למעלה מ - 3.5 מיליון שקל נוספים לאיגודי הספורט עבור ההכנות האולימפיות, כך שבשורה התחתונה הקצה המשרד לראשונה סכום חסר תקדים של למעלה מ 18.5 מיליון שקל עבור ההכנות למשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

אשר לקרן המלגות לספורטאים, גם כאן ראה לנכון ורשביאק לומר דברים משוללי יסוד. משרד הספורט העביר כבר את כל התקציב לקרן, מוקדם מכפי שהיה נהוג ומקובל- לפני כשבוע ולא בחודש אוקטובר כמדי שנה. בתאריך 10.7.2011 דרש משרד הספורט מהוועד האולימפי להעביר פירוט מלא של תקציב הקרן על מנת לבחון אפשרות להעניק תוספת תקציבית לקרן, אולם מסיבותיו הוועד האולימפי טרם נענה לבקשה זו."

גם שייטות ה-470 הישראליות מכוונות גבוה

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully