וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: נותנים בראש

17.7.2011 / 10:19

ניצחון עשירי ברציפות לטקסס, 1:5 בסיאטל, שהגדיל את הפער מהאיינג'לס. ניצחון 14 לסבאת'יה ב-1:4 של היאנקיז בטורונטו

איאן קינסלר שחקן טקסס ריינג'רס. Ted Warren, AP
קינסלר וטקסס בכושר מפחיד/AP, Ted Warren

טקסס ריינג'רס לא נחה ואיאן קינסלר מתחיל להריח את אוקטובר. שחקן הבסיס השני של הריינג'רס ירה הלילה (בין שבת לראשון) לשני הומרים בניצחון 1:5 בסיאטל, שהיה העשירי ברציפות של הסיירים. טקסס הגדילה לשלושה משחקים את הפער מלוס אנג'לס איינג'לס, שחלקה דאבל הדר עם אוקלנד. ג'רד וויבר קצר את ניצחונו ה-12 העונה ב-2:4 במשחק הראשון, אבל המשחק השני הסתיים בניצחון האייז 3:4 באינינג העשירי.

בטורונטו המשיך סי סי סבאת'יה לגלות עליונות. האס של היאנקיז רשם את ניצחונו ה-14 העונה ב-1:4 על הבלו ג'ייז, ועם שמונה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים הוריד את ה-ERA שלו ל-2.64. בוסטון התגברה על פיגור מוקדם מול ג'יימס שילדס וטמפה ביי, ומבור של 3:0 ניצחה 5:9. מינסוטה עברה את קנזס סיטי 3:4, בולטימור הכניעה את קליבלנד 5:6 ואדווין ג'קסון משיקגו וייט סוקס הגיש תשעה אינינגים מלאים ב-0:5 על דטרויט.

ב-NL, קול המלס לא ממש הרגיש בנוח בקווינס ונחבט קשות בהפסד פילדלפיה 11:2 לניו יורק מטס. שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים לכוח העולה של המטס ג'ונתון ניסה. וושינגטון הרגיעה את ההתלהבות של אטלנטה וניצחה 2:5, פלורידה טחנה את שיקגו קאבס המתפוררת 3:13, שני הומרים למייק סטנטון. יוסטון ציננה את פיטסבורג 4:6 וסנט לואיס חזרה לשלוט לבדה בפסגת בית המרכז עם 1:4 בסינסינטי. סן דייגו הלמה חזק בבארי זיטו בניצחון 3:11 על סן פרנסיסקו, אריזונה הכניעה את לוס אנג'לס דודג'רס 2:3 ומילווקי עברה במשחק רב תהפוכות את קולורדו 7:8 בסיוע הומר מנצח בן שתי ריצות של ריקי וויקס באינינג התשיעי.

סי סי סבאת'יה שחקן ניו יורק יאנקיז. Abelimages, GettyImages
איזה איש דגול. עוד משחק אימתני לסבאת'יה/GettyImages, Abelimages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully