וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עשרת אלפים סיבות לשמוח

16.7.2011 / 12:19

אטלנטה ברייבס גברה 1:11 על וושינגטון ורשמה ניצחון 10 אלפים בהיסטוריה, מרטין פראדו חזר וחבט להומראן במשחק

אטלנטה הייתה זקוקה לניצחון אחד כדי להיכנס להיסטוריה והיא עשתה זאת. מאז ימיהם כבוסטון רד סטוקינגס ועד יום שישי, הברייבס רשמו 9,999 ניצחונות. הלילה הם השיגו את הניצחון העשרת אלפים, 1:11 על וושינגטון. השמחה הייתה כפולה כשמרטין פראדו, שזיהום סטפילוקוקוס גרם להשבתתו הארוכה, חזר וחבט להומראן. שבעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים לטים הדסון.

טים לינסקאם הגיש שישה אינינגים מוצלחים ב-1:6 של סן פרנסיסקו בסן דייגו והוריד את ה-ERA שלו ל-2.99. ואנס וורלי הסנסציוני המשיך במגמת הניצחונות, הפעם עם ה-2:7 של פילדלפיה על ניו יורק מטס. פיטסבורג המשיכה מהנקודה שבה הפסיקה לפני פגרת האולסטאר וגברה 0:4 על יוסטון, תשעה אינינגים משובחים לג'ף קרסטנס. הפייראטס השוו את מאזנם לסנט לואיס שבראש ה-NL מרכז (כן, כן), כשהקרדינלס הפסידו ברגע האחרון בסינסינטי 6:5. הומראן בן שתי ריצות של ברנדון פיליפס הכריע את המשחק.

קרלוס מרמול כמעט שבר בפעם השנייה ברציפות, אבל הפעם נכנס שון מרשל כדי לשמור על היתרון של שיקגו קאבס, שגברה על פלורידה 1:2. שמונה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים לריאן דמפסטר. לוס אנג'לס דודג'רס ניצחה באריזונה את הדיאמונדבקס 4:6. חואן ניקאסיו הגיש שבעה אינינגים מוצלחים, קולורדו עברה את מילווקי 0:4.

ב-AL, ג'סטין ורלאנדר ספג מכה לא אופיינית בהפסד דטרויט 8:2 לשיקגו וייט סוקס. הוא רשם חמש ריצות, ארבע מהן לחובתו. שבעה אינינגים ושני שליש לגאווין פלויד. טמפה ביי קטעה את רצף ששת הניצחונות של בוסטון עם ניצחון 6:9 בזכות גראנד סלאם של בן זובריסט. הרד סוקס עדיין בראש בית המזרח, מאחר שהיאנקיז שוב הפסידו בטורונטו, 7:1. שישה אינינגים ושני שליש מוצלחים לברנדון מורו בבלו ג'ייז, להם היה זה ניצחון חמישי ברציפות.

קליבלנד ממשיכה לעשות רושם טוב, הפעם ב-5:6 בבולטימור, האינדיאנס הפרידו את עצמם מדטרויט ומובילים את בית המרכז במשחק אחד. אוקלנד הרגיעה את לוס אנג'לס איינג'לס החמה עם ניצחון 3:5, וטקסס ניצלה זאת כדי לברוח למלאכים בראש בית המערב לאחר ניצחון 0:4 בסיאטל. קולבי לואיס רשם שמונה אינינגים ושני שליש ב-W התשיעי ברציפות של הריינג'רס. הומראן של אריק הוסמר עשה את ההבדל ב-1:2 של קנזס סיטי במינסוטה, על הראש של מאט קאפס באינינג התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully