וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפטו של רוג'ר קלמנס התבטל

עופר פרוסנר

15.7.2011 / 18:59

השופט החליט להפסיק את המשפט של שחקן העבר אחרי יומיים בלבד, אחרי שהתביעה הציגה עדות לא קבילה למושבעים

רוג'ר קלמנס יכול לנשום בינתיים לרווחה, אחרי שמשפטו על זיוף, הצהרות כוזבות וביזוי הקונגרס האמריקאי נפסל ביום השני שלו. השופט רג'י וולטון עצר את המשפט אחרי שהתובעים הראו למושבעים עדות אותה אסור היה להם להראות - צילום ווידאו המתעד דברים שאמרה לורה פטיט, אשתו של חברו הקרוב ועמיתו לקבוצה של קלמנס, אנדי פטיט, לגבי שיחות בין השניים בהם קלמנס התוודה בפני אנדי פטיט שהשתמש הורמוני גדילה. עורך דינו של קלמנס, ראסטי הארדין, ביקש מהשופט וולטון לפסול את המשפט, והשופט נעתר.

השופט קבע שימוע ב-2 בספטמבר, על מנת לקבוע אם לערוך משפט חדש. הארדין אמר לכתבים ששאלו אותו מה נראה לו שוולטון יחליט, "אפילו לא הייתי מסתכן בניחוש". וולטון אמר למושבעים שהוא ממצטער שהוא ביזבז את זמנם ואת כספי משלם המיסים רק בשביל לבטל את המשפט. השופט הוסיף: "מר קלמנס זכאי לקבל משפט הוגן. לדעתי, הוא לא יכול לקבל אותו עכשיו. פרקליטי ההגנה היו צריכים להיות זהירים יותר. אני חושב שסטודנט למשפטים שנה ראשונה היה יודע לא לעשות דבר כזה".

קלמנס בחר שלא להגיב לעיתונאים, ועם יציאתו מבית המשפט אמר: "אני לא הולך להגיד שום דבר". חברו לשעבר במדי הניו יורק יאנקיס, דרק ג'יטר, אמר אחרי ההודעה על פסילת המשפט: "אני לא מומחה משפטי, אבל אני רוצה שזה יהיה מאחוריו. ברור מאליו שכל תשומת לב ציבורית שהעניין הזה מקבל, יוצר תדמית שלילית עבור משחק הבייסבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully