וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן אדלר: "אנחנו לא מתכוונים לנהל את בית"ר"

15.7.2011 / 12:46

אחד משני הרוכשים של בית"ר ירושלים נחת בארץ והתייחס לעסקה: "אנו לא מבינים בכדורגל, אנו עושים את זה מהנשמה"

דן אדלר, אחד משני אנשי העסקים האמריקאים שרכשו את בית"ר ירושלים, נחת לפנות בוקר (שישי) בארץ, התראיין בהמשך היום ל"רדיו ירושלים" והתייחס למעמדו החדש. "מאז שהגעתי לישראל ועד עכשיו ההרגשה נפלאה. כל האנשים שפגשתי ברחוב נרגשים ומתלהבים מהשינויים שקרו ולקראת העתיד. אני יודע שאנחנו נכנסים למשהו שבמהלך השנים האחרונות לא הצליח יותר מדי ואני לא נאיבי להאמין שזה יהיה קל, אבל אני גם לא פסימי וחושב שזה בלתי אפשרי . אני ריאליסט, לי ולאדם לוין יש השקפה ואסטרטגיה לטווח הארוך. עשינו דרך ארוכה ואנחנו מבינים שצריכים להתמודד עם סיטואציה ריאלית, אבל אני יכול להגיד בשמי ובשם אדם שאנחנו מחוייבים לטווח הארוך".

על השאלה מדוע רכשו את בית"ר ירושלים אמר אדלר: "לא היינו חייבים לעשות את זה. החדירו בנו השראה ומוטיבציה לעזור לירושלים ולעזור לקבוצת הכדורגל של בית"ר. אנחנו רוצים לעשות הכל כבני אנוש וכאנשי עסקים לתמוך בישראל ובכל מה שקשור בישראל. אנחנו לא עושים את זה רק מתוך עסקים, אנחנו עושים את זה מתוך הנשמה ומהקישקס, ואנחנו מקווים שהאנשים בישראל ובירושלים יעריכו את זה".

לגבי תקציבה של בית"ר ירושלים אמר הבעלים החדש: "לא היה לנו הרבה זמן לעבוד על התקציב ובגלל זה אני כאן בישראל. אנחנו צריכים זמן להתארגן ואז נדע מה יהיה התקציב. אנחנו לא מתכוונים לנהל את הקבוצה. יש לנו הרבה מה ללמוד ונעשה את זה. אנחנו לא מתכוונים לשנות את מבנה הקבוצה .איציק קורנפיין כאן ודרשנו שהוא יישאר בשנים הבאות. אחרת לא היינו עושים את העסקה, כי אנחנו לא מבינים בכדורגל יותר מדי. אנחנו רוצים ללמוד את המשאבים והאפשרויות של המועדון ולפי זה נקבל החלטות לטווח הארוך".

קורנפיין: "ברקת אמר לרוכשים שזאת תהיה רכבת הרים"

בצל רכישתה של בית"ר ירושלים ע"י אנשי העסקים דן אדלר ואדם לוין, נודע כי השניים דרשו שהיו"ר איציק קורנפיין ימשיך בתפקידו בשנתיים הקרובות. קורנפיין התראיין היום לרדיו ירושלים וסיפר על האירועים: "העולם שלנו מוזר בפרט זה שקשור לכדורגל ולבית"ר. אני לא אשקר ואומר שנסעתי ללונדון עם הרבה ציפיות. לצערי נפגשתי עם הרבה אנשים ולסגור עסקה כזאת זה לא דבר פשוט ומצריך הרבה מאוד נכונות וסיכונים מהצד השני. האנשים האלה עשו כמעט שבועיים של בדיקות וכל הכבוד להם. אנחנו העברנו להם חומרים כבר לפני שלושה שבועות ולא הייתי אופטימי במיוחד כי כבר התרגלתי לאכזבות בנושא. מצד אחד הרצנו את כל התהליך מולם, אך גם בדקנו אפשרויות אחרות".

קורנפיין המשיך וסיפר:"כשהגעתי ללונדון פגשתי אותם לראשונה, הם שניהם בחורים צעירים ומאוד מנוגדים, כל אחד עם הסגנון והדרך שלו. רואים מיד שמדובר באנשים מאוד מגוונים בתחום העסקים והפעילויות חברתיות. המו"מ ארך הרבה שעות. לדעתי הם רצו לסגור מההתחלה, אבל גם לבדוק לא מעט נושאים כמו עיקולים כל מה שקשור למתחם האימונים בבית וגן. הם אמרו לא פעם ולא פעמיים במהלך המו"מ שהם באים לתקופה ארוכה עם הרבה רצון וכוונות טובות לעשות שינוי בקבוצה. הם יודעים היטב מה המקום הנוכחי של בית"ר מבחינת תדמית ומותג והם רואים פה הזדמנות לעשות שינוי.

לגבי האספקט הפוליטי של הרוכשים אמר קורנפיין: "חלק מהתפקיד של התקשורת זה לחפש את הדברים שיעשו באז ולחפש עניין בדברים שאולי ידברו עליהם אחר כך. בית"ר היא קבוצת כדורגל והתוצאות יקבעו הכל. אם יהיו הצלחות הכל יהיה בסדר ואם לא יהיו אז גם אם יגידו שהם הימניים הכי קיצוניים בעולם לא יהיה שקט. אנחנו קבוצת ספורט ולא נכנסים לפוליטיקה. הם רוצים להעביר את בית"ר למערך מאוד מאוד מקצועני. הם מאוד מחוברים לנושא של מדיה-תקשורת- אינטרנט ושיווק. הם רוצים להביא את בית"ר ירושלים אל עבר שנות ה-2000 ברמת ההתנהלות. הם יודעים את הכל על הקבוצה, היינו פתוחים בפניהם והסברנו להם גם את כל מה שהם יצטרכו לעבור מול התקשורת ברמת החשיפה שלהם. ניר ברקת הגדיר זאת בפניהם ואמר להם שזאת רכבת הרים".

"התקציב שהגשנו לבקרה הוא לא התקציב שנגיש כעת"

על היווצרות הקשר איתם אמר: "לפני שלושה חודשים ישבתי אצל גאידמק בבית ונכנס הרב גרוסמן לבקר את ארקדי לתת ברכה לחג הפסח. קבענו שנביא את כל הקבוצה ליום חלוקת מצרכים. לפני חודש מתקשר אליי ישראל גולדשמיט ואומר לי שדרך הרב גרוסמן יש אנשי עסקים שמתעניינים בקבוצה. התחלנו לדבר ופתאום הדברים התגלגלו – הם אמרו לנו שהם נמצאים בלונדון ואנחנו יכולים להגיע לשם ולנסות לסגור עניינים. ראש העיר הצטרף לארוחת ערב. הוא ישב איתם וירד לפרטים הכי קטנים על כמה חשובה בית"ר לתושבים ואיזה פוטנציאל יש לה ומכאן הדברים התרוממו לסגירה סופית".

לגבי התקציב של הקבוצה אמר: "התקציב שהגשנו לבקרה הוא לא התקציב שנגיש כעת. נצטרך לשבת ולראות איך אנחנו נערכים ורק לאחר שנבנה את התקציב נחליט כיצד הדברים ייראו ונקבל החלטות מקצועיות בהתאם".

ברמה האישית לגבי כל הביקורות שספג בחודשים האחרונים אמר קורנפיין: "אני מתאר לעצמי שכולם ראו שדברים שנוגעים אליי גם משפיעים עליי ואמרתי דברים לא שגרתיים מבחינתי. אפשר להעביר ביקורת כל עוד היא עניינית אבל בין זה לבין רצח אופי והסתה יש מרחק גדול. הדברים פגעו בי ברמה האישית ואין ספק שיש לזה השפעה והשלכות אבל הכי חשוב שהדברים הסתדרו מבחינת בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully