וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי קליגר וערן סלע זכו בארד באליפות אירופה

15.7.2011 / 12:48

השניים סיימו במקום השביעי את שיוט המדליות בפינלנד, ואיבדו את מדליית הכסף לבריטים: "המטרה הושגה, לפחות באופן חלקי"

השייטים גידי קליגר וערן סלע זכו היום (שישי) במדליית הארד באליפות אירופה במפרשיות מדגם 470 שהתקיימה בהלסינקי שבפינלנד. זו הייתה המדליה השניה ברציפות של הצמד הישראלי באליפות אירופה, אחרי שבשנה שעברה הם זכו במדליית הכסף בתחרות שהתקיימה באיסטנבול.

קליגר וסלע התייצבו היום לשיוט המדליות שבו הניקוד כפול, כשהם היו במקום השני מבין האירופאים. בשיוט עצמו הם היו צמודים לצוות הקרואטי שהוביל בתחרות. הם הצליחו להקדים את הקרואטים, רק שבסופו של דבר הם סיימו במקום השביעי והקרואטים בשמיני. צמד הבריטים, לוק פאטיינס וסטיוארט ביטל, סיימו את שיוט המדליות במקום השני, מה שהיקנה להם את המקום השני בדירוג הצוותים האירופאים. הקרואטים זכו בסופו של דבר בתואר, והישראלים הסתפקו במדליית הארד.

בכל מקרה, מדובר בתחרות הכנה עבור קליגר וערן סלע מאחר ואת הקריטריון האולימפי שלהם הם יצטרכו להשיג בתחרות שתתקיים בחודש הבא בווימות' שבאנגליה. ההישג המכובד בהלסינקי יזכה כל אחד מהם במענק כספי על סך 18,750 אלף שקלים מהוועד האולימפי הישראלי. מאמנם אייל לוין יקבל מענק בשווי מחצית מהסכום.

בסיום התחרות כתבו הישראלים במסגרת הבלוג שלהם: "המטרה הושגה, לפחות באופן חלקי. יצאנו לשיוט המדליות מהמקום השני (מבין האירופאים) וידענו בדיוק את מצב הנקודות ומה אנחנו צריכים לעשות. לא היינו מספיק טובים בקטע האחרון וסיימנו את השיוט במקום השביעי. כשלא הולך אז לא הולך, אבל את התחרות סיימנו במקום השלישי. מדליית ארד חשובה מאוד. מטרת התחרות הייתה מדליה והמטרה הושגה".

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully