וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לא נחכה לשחקן כזה או אחר"

15.7.2011 / 9:08

מאמן הפועל באר שבע המריא עם שחקניו למחנה בפולין והתייחס למגעים עם עידו אקסברד, שדרישותיו גבוהות עבור המועדון

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע יצאה לפנות בוקר (שישי) למחנה אימונים בן 12 ימים בפולין, שמבהלכו תקיים הקבוצה ארבעה משחקי אימון. בבאר שבע עדיין לא סגורים על עמדת החלוץ לקראת העונה הבאה. עידו אקסברד הוצע לקבוצה על ידי הסוכן דודו דהאן, אלא שהפערים בין הצדדים גדולים מאוד. גורם בקבוצה התייחס לעניין אקסברד ואמר: "אם השחקן והסוכן שלו לא יפחיתו בדרישות, הוא לא יהיה כאן". בכל מקרה, אקסברד לא יצא עם הקבוצה למחנה ואם הוא לא יתגמש עד ליום ראשון, נראה כי יצטרך לחפש קבוצה אחרת. ניר קלינגר התייחס בשדה התעופה להתעניינות שלו באקסברד ואמר: "זה כיוון, יכול להיות שזה יקרה מחר. אם זה יקרה נשמח, אבל אם לא אני חושב שנלך הלאה. כולם צריכים להבין שהמועדון עושה מה שטוב לו ואנחנו לא מחכים לשחקן זה או אחר, הולכים קדימה, מקווים שדברים יסגרו כמו שאנחנו רוצים ואם העניין ייסגר עם עידו תהיה לנו עוד עמדת זר". במקביל, החלוץ הפולני דויד יאנצ'יק יגיע לשלושה ימי התרשמות במהלך המחנה, בסיומם הוא עשוי לחתום.

אבי יחיאל: "אנחנו רוצים להיות בחלק העליון"

קלינגר התייחס הבוקר גם למחנה עצמו ולפתיחת העונה של הפועל באר שבע: "כמעט כמו בכל זמן שיוצאים למחנה אימון זה זמן של גיבוש, של ליטושים אחרונים. הפעם קצת שינינו והתמקדנו יותר במשחקי אימון. אנחנו משחקים ארבע משחקים בפחות מ-12 יום וזה יתן לנו קנה מידה וזמן לתקן דברים בשלושה שבועות שנותרו עד לליגה".

אבי יחיאל, שיהיה השנה השחקן הוותיק ביותר בסגל הוסיף: "המטרה היא להכיר אחד את השני יותר טוב, ליצור תלכיד מחובר וטוב חברתית ולהכיר יותר טוב מבחינה מקצועית. לגבש צוות שחקנים שנהיה חזקים וטובים ושנצליח יותר מהעונה הקודמת. ברור שאנחנו רוצים להיות בחלק העליון, להיות יותר טובים ולנצח יותר משחקים".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully