וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוחאי הלוי ינסה להגיע לקוריאה דרך ירושלים

13.7.2011 / 9:55

קופץ המשולשת ינסה לשפר את שיאו האישי ב-8 סנטימטרים בגרנד פרי ירושלים, כדי לקבוע קריטריון לאליפות העולם

שבוע לאחר אליפות ישראל באתלטיקה קלה, תתקיים הערב (החל מ-17:30, גבעת רם) בירושלים תחרות הגרנד פרי השנתית, כשמרבית האתלטים הישראלים הבכירים ישתתפו בה. יוחאי הלוי, שהיה הכוכב של אליפות ישראל בבור הקפיצות, ינסה לשמור על המומנטום שלו מהשבוע שעבר ולשפר את שיאו האישי בקפיצה משולשת. אם יצליח לשפר את שיאו מ-16.77 מטרים ל-16.85 הוא יבטיח את מקומו באליפות בעולם שתצא לדרך בסוף אוגוסט בדאגו שבדרום קוריאה.

מוקד מעניין נוסף בתחרות יהיה בקפיצה לגובה לנשים, כששיאנית ישראל דניאל פרנקל תפגוש לקרב נוסף את השיאנית הקודמת מעין פורמן. פרנקל, שכבר קבעה הקיץ 1.90 מ' תנסה לשפר את תוצאת השנה שלה במסגרת ההכנות שלה לאליפות העולם. פורמן תנסה לשפר את שיאה האישי (1.89 מ') בתקווה להתקרב לקריטריון לאליפות העולם. בקפיצה לגובה לגברים ייפגשו דימה קרויטר וניקי פאלי לקרב נוסף. קרויטר, שניצח באליפות ישראל, מתכונן לאליפות אירופה לנוער וינסה לקבוע תוצאה טובה יותר מזו שקבע באליפות ישראל ולהמריא מעל ל-2.20 מ'.

על המסלול יתקיים קרב מעניין בריצת ה-200 מטרים לגברים בין אלוף ישראל הטרי עומרי הרוש לאלוף ישראל בחצי המרחק אסף מלכה, כשהפייבוריט לניצחון הוא ראובן מג'ולה שסיים ראשון באליפות ישראל אבל לא זכה בתואר מאחר והוא עדיין לא אזרח המדינה. בריצה המקבילה לנשים תנסה אולגה לנסקי לקצץ עוד קצת משיאה האישי החדש שנקבע לפני שבוע.

דניאל פרנקל הסתפקה ב-1.89 מ' לפני שבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully