וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פלאטייס מועמד, קולי ייבחן

המגן/קשר מנמיביה טוען כי הוא נמצא במו"מ עם הקבוצה. הליברי ינסה להרשים את שירזי במשחק האימון מול מכבי הרצליה

הפועל חיפה ממשיכה במאמציה להתחזק לקראת העונה הבאה. אחרי שסיכמה עם החלוץ הגנאי דניאל אקופו על מבחנים בקבוצה, ערכה היום (שלישי) הקבצה משחק אימון מול מכבי הרצליה (1:1, אמיר אבו ניל כבש לאדומים), בו נבחן הקשר/חלוץ איימוס קולי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל נצרת עילית והיה אחד מהזרים הטובים בליגה הלאומית. קולי נבחן בשבוע שעבר בבני יהודה, אך העובדה כי הגיע ללא כושר משחק לארץ, הביאה לכך שיוסי אבוקסיס ויתר עליו למרות שהתרשם ממנו לטובה. אגב, קולי דחה לאחרונה הצעה מהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית.

בנוסף אליו, היום פורסם בתקשורת בדרם אפריקה כי המגן/קשר השמאלי סידני פלאטייס מנמיביה מועמד אף הוא להפועל חיפה. השחקן בן ה-30, שבשלוש השנים האחרונות שיחק בממאלודי סנדאונס הדרום אפריקאית, טוען כי הוא נמצא במשא ומתן עם הקבוצה ואמור להגיע לישראל בכדי להצטרף אליה.

בחיפה עדיין מנסים להגיע עם אושרי רואש, הישאם כיוואן ורן אבוקרט לסיכום על חוזיהם החדשים בקבוצה. בעוד שעם השניים הראשונים ישנה התדקמות משמעותית, עם אבוקרט עדיין הצדדים רחוקים מהלגיע להבנות. בחיפה מאמינים כי עד היציאה למחנה האימונים בשבוע הבא שלושת השחקנים יחתמו על חוזים חדשים ותגמר הסחבת בעניין שלושתם.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully