וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: מג'אבווי וגונצ'ק נחתו למבחנים

12.7.2011 / 10:43

הקשר האחורי של נבחרת זימבאבווה ולאסק לינץ ייבחן. גם האוקראיני שהבקיע 20 שערים אשתקד מועמד: "מקווה לחתום"

קשר נבחרת זימבאבווה ג'סטיס מג'אבווי והקשר האוקראיני רוסלן גונצ'ק, שהוזכרו כמועמדים לקבוצה, נחתו לפנות בוקר בישראל ויצטרפו היום (שלישי) לאימוני מכבי פתח תקוה. את פניהם בשדה התעופה קיבל מנהל הקבוצה, עמי פאן, שהגיע יחד עם סוכנו של גונצ'ק, בוריס נורמן. אחרי הנחיתה אמר האוקראיני: "שמעתי על הליגה הישראלית. אני מקווה לחתום במכבי פתח תקוה".

מג'אבווי (27), בעל 27 הופעות בינלאומיות, שיחק במדי לנקשיר סטיל ופ.צ דינמוס במדינתו, לפני שעבר לאוסטריה בקיץ 2009. בשנתיים האחרונות היה שחקן הרכב קבוע בלינץ ורשם 65 הופעות בליגה.

גונצ'ק (31) מגיע מקבוצת בוקובינה מליגת המשנה באוקראינה שם כבש לא פחות מ-20 שערים בעונה החולפת, ב-33 משחקי ליגה. המאזן המדהים הזה הפך אותו לקשר הבכיר בליגת המשנה, ממנה הגיע גם הבלם אנדריי פיליאבסקי למכבי חיפה.

בפתח תקוה לא פוסלים את מועמדותו של ג'יבריל סידיבה, קשר מכבי תל אביב שהוצע לקבוצה. שחקן אחר של הצהובים, ציון צמח, קרוב לקבוצה.

הבלם הברזילאי ריקרדו נשימנטו הגיע אתמול לאימון הקבוצה ואמור לערוך בדיקות רפואיות ולחתום. רפאל מורטה (23), קשר מברזיל, הוצע ביממה האחרונה לקבוצה ועשוי להגיע למבחנים. כמו כן, החלוץ הגנאי אוסי מוואלי טוגלו (22) מקבוצת ליברטי נחת בישראל וייבחן בקבוצה.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully