וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: יאנצ'יק ימשיך להיבחן במחנה האימונים

11.7.2011 / 23:05

החלוץ, שכבש ב-0:3 על רעננה, סיכם ויוחתם בכפוף ליכולתו בשלושה ימי התרשמות בפולין. קלינגר: "רואים שיש לו איכויות"

הפועל באר שבע גברה הערב (שני) 0:3 על הפועל רעננה במשחק אימון שנערך במגרשה של הקבוצה מהליגה הלאומית. החלוץ הפולני דויד יאנצ'יק (23) כבש את השער השלישי והציג יכולת טובה. מאוחר יותר קיימו ראשי המועדון פגישה עם השחקן וסוכנו אפי סופר, במהלכה סוכמו תנאיו של יאנצ'יק בבאר שבע. החלוץ ישוב למולדתו ויחבור לקבוצה במחנה האימון בפולין לשלושה ימי התרשמות אחרונים, אחריהם יוחלט סופית האם להחתימו.

"אני מרוצה", אמר בסיום מאמן הקבוצה ניר קלינגר. "הגענו ללא מעט מצבים וכבשנו, אבל גם צריך לעבוד על החלק האחורי. אנחנו מתרשמים מקינגסטון לטובה, אבל אני רוצה לראות אותו עוד קצת. יאנצ'יק? יש לנו עוד כמה ימים, אבל רואים שיש לו איכויות".

אלכס סומיאן, המועמד לבאר שבע, נעצר בטורקיה

עוד הערב אמורה להתקיים פגישה בין הנהלת הקבוצה ליאנצ'יק וסוכנו אפי סופר במטרה להחתים את השחקן בבאר שבע ביממה הקרובה. בשיחה הראשונה שקיים יאנצ'יק עם המנכ"ל אסי רחמים דרש החלוץ חוזה לעונה אחת בעוד באר שבע מעוניינת בחוזה ארוך טווח. בכל מקרה, העניין אמור להיפתר.

יאנצ'יק פתח בהרכב, כמו גם הנבחן הגנאי לארייה קינגסטון (30). כבר אחרי 10 דקות העביר סיראז' נאסר כדור רוחב לעברו של הפולני, אך אופק בן טולילה מרעננה דחק לשערו הוא. בדקה ה-27 כבש אביתר אילוז עם הגב את השני לאחר בישול של מוטי מלכה ושתי דקות בתוך המחצית השנייה כבש יאנצ'יק בנגיחה את השער שחתם את התוצאה הסופית.

עדכון ראשון: 19:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully