וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: השביתה ב-NFL תסתיים עד 21 ביולי

11.7.2011 / 16:22

על פי התקשורת האמריקאית, עד ליום הזה יוכרז על הסכם חדש בין הליגה לארגון השחקנים. פקמן ג'ונס שוב נעצר בבר

האם השביתה ב-NFL עומדת להסתיים? היינו בסרט הזה הרבה פעמים בשבועות האחרונים, וכעת נראה שהתשובה תהיה חיובית בקרוב. הצדדים ערכו שיחות קדחתניות, וכעת, על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, הפיתרון קרוב ויש לו אפילו תאריך: 21 ביולי.

הבעלים והשחקנים עורכים סדרת פגישות, שבשבוע האחרון מתקיימת באטלנטה. אחד מהבעלים אמר: "אין סיבה לא להאמין שיושג הסכם בקרוב". אם אכן יגיעו הצדדים להסכמה, יוכלו הקבוצות לפתוח את מחנות האימונים ב-3 באוגוסט, כמתוכנן.

יולי, חם (אכן חם. אכן), והדבר היחיד שיותר ברור מכך שהשמש תזרח הוא שפקמן ג'ונס שוב ייעצר. מגן הפינה של סינסינטי נעצר בבר בעיר בשבת כשהוא שיכור וגם התנגד, כהרגלו, למאסר. לג'ונס יש תומך צוואר כתוצאה מניתוח שעבר, ובראיון בטלוויזיה היתמם: "למה שאתנגד למעצר כשאני אחרי ניתוח?"

מייק ורייבל, הליינבקר הוותיק שזכה שלוש פעמים בסופרבול עם ניו אינגלנד פטריוטס ועבר לאחר מכן לקנזס סיטי, הודיע על פרישה. הוא יהיה מאמן הליינבקרים של אוהיו סטייט.

עוד חדשות מהליגה: היינס וורד מפיטסבורג נעצר בגין נהיגה בשכרות ושוחרר בערבות של סכום הנע בין 1,000 ל-1,300 דולר. דשון ג'קסון מפילדלפיה השמיע הצהרה הומופובית בתוכנית רדיו ולאחר מכן אמר כי "לא התכוונתי לפגוע באף אחד".

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully