וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מלאך המוות

11.7.2011 / 10:43

דני הארן ניגב גם את סיאטל, ועם 2:4 על המארינרס האיינג'לס השועטים ניצחו 14 מ-17 האחרונים. סוויפ לסוקס על בולטימור

דני הארן שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Christine Cotter, AP
כמה חבל שבאה הפגרה. הארן/AP, Christine Cotter

אם יש קבוצה שמצטערת על כך שפגרת האולסטאר הגיעה, זו בוודאי לוס אנג'לס איינג'לס. דני הארן הוביל את המלאכים לניצחון נוסף על סיאטל, 2:4, כשסגר שמונה אינינגים ושני שליש, והאיינג'לס כעת עם 14 ניצחונות ב-17 משחקיהם האחרונים. הארן עם עשרה ניצחונות ו-ERA של 2.61. עם זאת, טקסס הצליחה לשמור את הראש מעל המים ב-0:2 על אוקלנד והיא עדיין מוליכה את ה-AL מערב בהפרש של משחק אחד.

בוסטון נקלעה לפיגור 6:2 מול בולטימור באינינג השני, אבל הגיבה בשש ריצות, ניצחה 6:8 והשלימה סוויפ של ארבעה משחקים. היאנקיז לא נשארו מאחור, ובזכות שאט-אאוט נפלא של סי.סי. סבאת'יה (תשעה אינינגים, תשעה סטרייקאאוטים) ניצחו 0:1 את טמפה ביי. טורונטו שוב גברה בקליבלנד על האינדיאנס, 1:7, ודטרויט ניצלה זאת הפעם כדי לחלוף על פני השבט בבית המרכז, לאחר 1:2 על קנזס סיטי. ניצחון מספר 12 לג'סטין ורלאנדר, שסיים עם שבעה אינינגים ושני שליש ותשעה סטרייקאאוטים. מינסוטה עברה בשיקגו את הווייט סוקס 3:6.

ראול איבנייז בכושר שיא. האאוטפילדר בן ה-39 של פילדלפיה חבט להומראן והכניס הביתה שישה רצים, כשהוא מסייע לקול המלס לזכות בניצחון קל על אטלנטה 1:14. המלס הגיש שמונה אינינגים, זה היה ה-W ה-11 שלו העונה. פרנסיסקו קורדו מסינסינטי שבר שמירה בפעם השלישית ברציפות, ואפשר למילווקי לנצח את סינסינטי 3:4. סן פרנסיסקו גברה על ניו יורק מטס 2:4.

גם סנט לואיס ניצחה 2:4, את אריזונה, בסיוע שישה אינינגים סולידיים של חיימה גארסיה. לוס אנג'לס דודג'רס גברה על סן דייגו 1:4. פלורידה הכניעה את יוסטון 4:5, וושינגטון המפתיעה השתיקה את קולורדו 0:2 ופיטסבורג, הו פיטסבורג, יוצאת לפגרת האולסטאר עם ניצחון 1:9 על שיקגו קאבס ומשחק אחד בלבד מאחורי מילווקי וסנט לואיס. אנדרו מקאצ'ן הכוכב עם הומר וחמש הכנסות רצים.

ראול איבנייז שחקן פילדלפיה פיליז. Matt Slocum, AP
איזה כושר מופלא. איבנייז/AP, Matt Slocum

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully