וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר: "נגייס כספים, רק אם קורנפיין לא ינהל אותם"

10.7.2011 / 22:29

המלחמה בין ארגוני האוהדים ליו"ר עולה מדרגה, לאחר שנציגי הקהל הבטיחו לסייע בכל דרך בתנאי שהאחרון יוזז הצידה

בית"ר ירושלים נכנסה לשבוע גורלי, כאשר בסופו תדע האם תוכל להעמיד בשנה הבאה קבוצה לליגת העל או שמא תפנה לבית המשפט לבקשת הקפאת הליכים. הדיווחים לפיהם איציק קורנפיין קרוב להיכנע ולפנות להקפאת הליכים הפתיעה אנשים בבקרת התקציבים ובהתאחדות לכדורגל, שלא כל כך מבינים את המהלך.

"אין שום סיבה שבית"ר תפנה לבית משפט", כך אומרים גורמים בבקרה, "בכל מקרה, גם אם כן, אנחנו מעריכים שבית המשפט לא יאשר הקפאת הליכים וישלח את בית"ר למכור נכסים, משמע שחקנים. החובות שם לא כל כך גדולים, ואין בעיה להימנע מהליך משפטי ולפתוח את העונה על ידי מכירת שחקנים. זה משהו שקורנפיין היה צריך לעשות מזמן, והוא לא צריך שבית המשפט ישלח אותו לעשות את זה. אנחנו שומעים דיבורים על עניינים מוסריים או על חוסר רצון מצדו לרוקן את הקבוצה מנכסים מקצועיים, אבל את בית המשפט זה לא מעניין. הוא יילך לפתרונות קרים".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט
קורנפיין: דדש עשק את בית"ר במשך שנים

האוהדים מוכנים לעזור אבל לא לקורנפיין

בתוך כך, הערב נערכה פגישה בין נציגי אוהדי הקבוצה, בתוכם נציגי היציע המזרחי, המערבי, ארגון לה פמיליה ועמותת האוהדים. נציגי האוהדים פרסמו הודעה בה נכתב: "הגענו להסכמה לגבי המשך פעילותנו כדי לסייע למועדון. בפגישה הוחלט להימנע מגילויי גזענות ביציעים ולהפסיק לאלתר מקרי אלימות או כל פעילות שעלולה לפגוע בקבוצה.

"בנוסף", עוד נכתב בהודעה, "החלטנו לעזור לקבוצה מבחינה כלכלית על ידי איסוף תרומות כספיות וקניית מנויים, אך המרחק בין הקהל והיו"ר קורנפיין עצום ואינו מאפשר פעולות חיוביות אילו. בידינו נמצא סכום כסף לא מבוטל שנאסף מבעלי עסקים ואוהדים. אנו נמשיך לגייס תרומות על מנת לסייע לקבוצה, הכספים יועברו לקופת המועדון אך ורק במידה שיהיה נאמן מטעם המועדון שינהל את הכספים במקום קורנפיין".

זמן קצר לאחר ההודעה שהוציאו אוהדי הקבוצה, מסר המועדון הודעה: "המועדון מברך על יוזמת האוהדים הקוראת להימנע מקריאות גזעניות וגיוס תרומות, כל העברת כספים שתתקבל תוכל לעבור לחשבון נאמנות שהאוהדים יפתחו ומשם הם יופנו לפעילות המועדון".

זמן קצר אחר כך הוציאו האוהדים תגובה נוספת: "אנחנו מבקשים להבהיר שלא יעבור שקל לבית"ר כל עוד איציק קורנפיין עובד במועדון. אף אחד לא מעוניין לשתף פעולה עם המועדון כל עוד הוא (איציק קורנפיין - א.ס.) נמצא שם. חבל לנו שבמועדון לא קראו לעומק את הדברים".

אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן הסכימו לקצץ בשכרם

בלי קשר, בבית"ר עדיין מנסים לדחות חלק מהתחייבויות לשנה הבאה, כשאחת האפשרויות היא כמובן מכירת חן עזריאל. למרות זאת, לא נראה כי הדברים ברי ביצוע, היות וחן עזריאל מעוניין להישאר בשלב זה בבית"ר. סוכנו של השחקן, דודו דהאן, לא מוכן לחתום על חוזה נמוך יחסית במכבי חיפה, שיגביל את השחקן למשך מספר שנים בשורות החיפנים, מאחר שלדעתו הוא יוכל להוציא אותו בשנים הקרובות לאירופה ולהרוויח סכומים כפולים לפחות.

עזריאל: לא אעזוב למכבי חיפה בכל מחיר

על עזריאל מופעלים בימים האחרונים לחצים בשני מישורים: אחד מצד בית"ר, שזקוקה לכסף, והשני מצד האוהדים, שלוחצים עליו לא לתת לקורנפיין גב למהלך של דחיית החובות ומעוניינים לראות את הקבוצה בהקפאת הליכים ויוצאת מהידיים של גאידמק. בכל מקרה, השחקן עצמו החליט שהוא מעוניין להישאר בבית"ר.

מי שהפתיעו היום והסכימו לקצץ בשכרם היו אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן. לאחר שביום שישי אמר איציק קורנפיין כי "מוסרית אני לא יכול לבקש מהם לקצץ", עשו השניים את הצעד הראשון והביעו את הסכמתם לקיצוץ.

בכל מקרה, קורנפיין יראה בימים הקרובים מה האפשרויות שלו ואילו התחייבויות ניתן לדחות בכדי לקבל החלטה סופית לגבי הפעולה אותה הוא מתכוון לבצע.

במועדון שמחו לשמוע שעידן טל נמנע מביקורת והכפשות על בית"ר במסיבת העיתונאים שבה הוצג בהפועל ירושלים. לאחר מכן הוציאה הקבוצה הודעה שבה היא מודה לטל על ארבע השנים בהן שירת את המועדון.

עדכון ראשון 10/7 15:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully