וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירא: "לא נחלשנו, החלומות הם להגיע גבוה יותר"

הדס גרינברג

10.7.2011 / 13:33

חלוץ קרית שמונה לא מסתפק בשחזור ההצלחה מאשתקד: "הכי חשוב שהשלד שלנו נשאר, אנחנו קבוצה מצויינת לא פחות"

בקרית שמונה ממשיכים בקצב האימונים הגבוה לקראת היציאה למחנה האימונים במירלו שבהולנד בסוף השבוע. לאחר שקיימו שני אימונים בכל יום בשבוע החולף, אחר הצהריים (ראשון) תצא הקבוצה לחוף הים בחיפה שם תפתח את אימוניה השבוע.

בקרית שמונה ימכרו מנוי ב-20 ש"ח

שמעון אבוחצירא, שהצטרף לקבוצה בינואר האחרון והציג יכולת מצויינת, התייחס להכנות לעונה הקרובה: "אנחנו עושים הכנה טובה עם אימונים חזקים מאוד, עובדים ברמה הגבוהה ביותר, וקבוצתית ואישית אנחנו נראים ממש טוב. על צמד השערים שכבש במשחק האימון מול הפועל רעננה ביום חמישי אמר החלוץ: "זה משחק אימון ראשון שעברנו. עבדתי קשה כל הקיץ עד לפתיחת האימונים ואני שמח שכבשתי כי זה חשוב לפתוח משחקי הכנה בצורה שכזו עם שערים ואני מקווה שזה רק ימשיך כך".

על הציפיות מהקבוצה אחרי העונה המפתיעה אשתקד אמר אבוחצירא: "השאיפות הן תמיד להיות למעלה. היינו במקום החמישי והחלומות הם להגיע יותר גבוה. זה כמובן יגיע רק דרך עבודה קשה, אבל עם צוות אימון כמו שיש לנו ובעלים כמו איזי אי אפשר שלא יהיו ציפיות גבוהות, אנחנו רוצים להיות הטובים ביותר".

על עזיבתם של שחקנים דומיננטיים כמו וויאם עמאשה, גיא חיימוב, יניב לביא ואופיר חמו אמר אבוחצירא: "לא נחלשנו, אנחנו קבוצה מצויינת לא פחות מהעונה שעברה. יש שחקנים שעזבו אבל אי אפשר להיחלש משניים-שלושה שחקנים שעזבו, הכי חשוב שהשלד שלנו נשאר. יש כאלה שהתקדמו וזה הכדורגל". בתוך כך בקבוצה עדיין מחפשים להתחזק במגן שמאלי וקשר מרכזי. ככל הנראה זרים המועמדים יגיעו למחנה האימונים בהולנד להיבחן תחת עיניו של רן בן שמעון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully