וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פריקת האמוציות של ג'וש המילטון

10.7.2011 / 11:09

שחקן טקסס, המיוסר ממות האוהד, חבט להומר ניצחון ב-6:7 על אוקלנד. משחק מרשים ללאקי בניצחון בוסטון על בולטימור

ג'וש המילטון שחקן טקסס ריינג'רס. Tony Gutierrez, AP
סופשבוע של רכבת הרים. המילטון חוגג/AP, Tony Gutierrez

סופשבוע לא קל עבר על ג'וש המילטון לאחר מותו של שאנון סטון ביום שישי מכדור שזרק אליו כוכב טקסס ריינג'רס. הלילה (בין שבת לראשון) המילטון תיעל את האנרגיות שלו למקום אחר וירה להומראן בן שתי ריצות, שהעניק לסיירים ניצחון 6:7 על אוקלנד. "זה היה סופשבוע מלא אמוציות, אני שמח ומרגיש מבורך שהצלחתי לנתב את זה גם לכיוון הנכון", אמר המילטון.

לאחר המשחק הענק של דרק ג'יטר וניצחון היאנקיז 4:5 על טמפה ביי, הלחץ היה על ג'ון לאקי ובוסטון. לאקי, שסבל מפתיחה גרועה במיוחד מול טורונטו, היה הפעם חד, כשבשישה אינינגים ושני שליש ניקה את חובטי בולטימור וניצח 0:4. טוריי האנטר חבט לשני הומרים והכניס חמישה רצים הביתה, לוס אנג'לס איינג'לס הכניעה את סיאטל 3:9 והיא עדיין מרוחקת משחק אחד מהריינג'רס.

שיקגו וייט סוקס הצליחה לגבור על מינסוטה 3:4 מסינגל של אלכסי רמירז באינינג התשיעי. טורונטו גברה על קליבלנד 4:5 ודטרויט החמיצה הזדמנות לעלות לפסגת ה-AL מרכז כשנחבטה קשות ב-13:6 בקנזס סיטי.

ב-NL חבט קליף לי להומר ראשון בקריירה מול אטלנטה, אבל הברייבס השוו וניצחו 1:4 באינינג ה-11 בסיוע הומר בן שתי ריצות של בריאן מק'קאן. המטס החמיצו הזדמנות לצמצם פערים בפסגה לאחר שנוצחו 3:1 על ידי טים לינסקאם וסן פרנסיסקו. סנט לואיס עצרה את המפולת עם מהפך של הרגע האחרון ב-6:7 על אריזונה, בסיוע הומראן של אלברט פוחולס באינינג השמיני, בו השוו הקרדינלס ל-6:6 לאחר פיגור של שלוש ריצות.

התקפות לוס אנג'לס דודג'רס וסן דייגו לא הבריקו, בלשון המעטה, כשמגישי הפאדרס התקמבנו יחד על נו היטר עד האינינג התשיעי. דאבל של חואן אוריבה ולאחר מכן סינגל של דיונר נבארו, שהכניס את אוריבה הביתה, קבע 0:1 לדודג'רס בסיום. קולורדו ניצחה בוושינגטון 1:2, שיקגו קאבס עברה בפיטסבורג את הפייראטס 3:6, פלורידה כופפה את יוסטון 1:6 וסינסינטי נזקקה לעשרה אינינגים והפעם יצאה ממילווקי עם ניצחון 4:8.

ג'ון לאקי שחקן בוסטון רד סוקס. Michael Dwyer, AP
יצא מזה, לפחות זמנית. לאקי/AP, Michael Dwyer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully