וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ מחוף השנהב ינחת למבחנים בהפועל פ"ת

10.7.2011 / 9:04

בצל הליך הפירוק, סולימאן דיאבי (23) על הכוונת של לנדאו. גורם: "מכבי פ"ת? אין לנו צורך לחשוש כעת מתביעות נושים"

בצל הליך הפירוק שאמור בית המשפט המחזורי לאשר בקרוב, בהפועל פתח תקוה עובדים על העונה הבאה. הקבוצה פתחה במשא ומתן עם חלוץ מחוף השנהב ושחקן קבוצת קרימטפליציה האוקראינית, סולימאן דיאבי (23), שאמור להגיע בימים הקרובים למבחנים בקבוצה של גילי לנדאו. בעבר השתייך דיאבי לסגל הנבחרת הצעירה של ארצו. גם הקשר מזואה אנסומבו הוצע לקבוצה במסגרת ההכנות לעונה הבאה. בקבוצה הדגישו כי הליך הפירוק ימנע מהם להחתים שחקנים יקרים ולכן לא נראה שהעונה יגיעו שחקנים בכירים למועדון.

הפועל פ"ת בוואלה! ספורט

במועדון לא חוששים מתביעת החוב שתגיש מכבי פתח תקוה למפרק. "בגלל הליך הפירוק, אין לנו צורך לחשוש כעת מתביעות נושים", הבהירו במועדון, "מכיוון שמס הכנסה הוא הנושה העיקרי, נראה כי תהיה בעיה להחזיר את הכסף. הלוואי ותישאר יתרת זכות בסיום הפירוק כדי לחלק להם את הכסף". כזכור הנהלת הקבוצה פנתה לאברם גרנט כדי שיסייע, אך גורם במועדון הבהיר: "מדובר בתמיכה ולא בהשקעה לטווח ארוך. עלינו להסתמך על עוד מקורות כדי לפתוח את העונה".

בימים האחרונים מנהלת הקבוצה משאים ומתנים עם גורמים חיצוניים נוספים בבקשה שיסייעו למועדון. חברת החקירות "ויצמן יער" ומשטרת ישראל ממשיכות לחקור את החשדות בנושא אי סדרים כספיים בהפועל פתח תקוה, שנמשכות מאז חודש מאי. בעקבות החקירה החליט גם המפרק לבדוק את החשדות, לפיהן בוצעו משיכות חריגות מחשבון הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully