וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכים: שייטי אתגרים זכו באליפות העולם

אברהם תשובה

9.7.2011 / 19:26

הצוות שכולל את דרור כהן, בני וקסלר וארנון אפרתי רשם הישג נוסף, הפעם באנגליה. 6 מדליות לשחיינים באליפות אירופה

צוות שייטי "אתגרים" הכולל את דרור כהן, בני וקסלר וארנון אפרתי, זכו בסוף השבוע באליפות העולם בשייט לנכים בסירת מפרש מדגם "סונאר". בתחרות שנערכה באתר האולימפי בווימות' שבאנגליה צבר הצוות הישראלי 34 נקודות שליליות. 4 נקודות פחות מהצוות הבריטי שהוליך לאורך רב המשטים.

קדמה לזכייה דרמה קטנה כאשר בשיוט העשירי הישראלים נפסלו בטענה ליציאה מוקדמת. פסילה זו הורידה אותם למקום הרביעי, אך בעקבות הערעור שהתקבל העפיל הצוות למקום הראשון והוכרז כמנצח לאחר שהשיוט ה-11 והאחרון בוטל בגלל תנאי מזג האוויר.

זהו הישג נוסף שצוות אתגרים רושם לזכותו מאז זכייתם במדליית הזהב במשחקים הפראלימפיים ב-2004. ההישג הנוכחי מקנה להם גם את הכרטיס להשתתפות במשחקי לונדון 2012. חשוב לציין ששניים מחברי הצוות, בני וארנון, הינם קטועי אחת מגפיהם העליונות, בעוד שדרור כהן הוא משותק. למרות זאת הם מצליחים כצוות להגיע להישגים מרשימים. שייטי בית הלוחם שאף הם השתתפו באליפות בסירה מדגם סקאד 18 דורגו במקום ה-12, שהקנה גם להם את הכרטיס ללונדון.

נבחרת הנכים של ישראל בשחייה סיימה את השתתפותה באליפות אירופה עם מאזן של 3 מדליות זהב, 1 כסף ו-2 מארד. בנוסף, שישה משחייני הנבחרת: יצחק ממיסטבלוב, איאד שלבי, יואב וילנסקי , ענבל גנפול שוורץ, ענבל פזרו והשחיינית אראל הלוי, קבעו את הקריטריון להשתתפות במשחקים הפראלימפיים בלונדון.

בתחרויות שנערכו בסוף השבוע הושגו התוצאות הבאות:
ענבל גנפול שוורץ זכתה במדליית כסף במשחה ל-50 מ' פרפר בזמן של 38.95 שניות. כמו כן היא דורגה שמינית ב-100 מ' חופשי. ענבל פזרו סיימה שלישית ב-200 מ' חופשי בזמן של 3.00,63 דקות.

תוצאות נוספות ב-100 מ' חופשי לנשים וגברים בדרגות נכות שונות:
אראל הלוי - מקום 4
יואב ולינסקי - מקום 5
מור מוסרי - מקום 7
איאד שלבי - מקום רביעי ב-50 מ' גב.

מאמני הנבחרת הם נח רם ויעקב בנינסון.

  • עוד באותו נושא:
  • אתגרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully