וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: ארד לתום קרמר באליפות אירופה לנוער

השחיין הישראלי סיים שלישי במשחה ה-200 פרפר ושיפר את השיא הישראלי לגילאי 17. אבי כהן סיים חמישי באותו משחה

השחיין הישראלי תום קרמר רשם אתמול (שישי) בערב הישג מרשים מאוד בבלגרד שבסרביה, כשזכה במדליית הארד באליפות אירופה לנוער בשחיה. קרמר עשה זאת במשחה ה-200 פרפר כשעצר את השעונים בזמן של 2:00:52 דק' ובסך הכל שיפר פעמיים ביום אחד את שיא ישראל עד גיל 17 במשחה הזה. גם אבי כהן הצטיין במשחה הגמר ל-200 פרפר וסיים במקום החמישי המכובד עם 2:00:73 דק'. המדליה של קרמר הייתה ה-15 בתולדות השחיה הישראלית באליפויות אירופה לנוער והשחיין המוכשר הצטרף לרשימה מכובדת של שחיינים שכוללת בין השאר את איתן אורבך, מיקי חליקה, יואב גת, ורד בורוכובסקי, נמרוד שפירא בר-אור ויעקב טומרקין.

שחיין נוסף שהיה קרוב למדליה היה טל חנני, שסיים במקום הרביעי בגמר ה-200 מעורב בזמן של 2:03:14 שהוא שיא ישראלי חדש לגילאי 18. חנני היה רחוק ב-63 מאיות ממדליית הארד, אבל הרוויח את מקומו באליפות אירופה לבוגרים שתתקיים בשנה הבאה באנטוורפן. ירון שגלוב עלה לגמר משחה ה-50 חזה מהמקום השני בזמן מצויין של 28:50 שנ'. במשחה הגמר הוא היה פחות טוב, כאשר חברו לנבחרת יהב שחף הקדים אותו וסיים שישי עם 28:73 שנ' בעוד ששגלוב קבע 28:77 שנ' בלבד.

מי שינסה לזכות במדליה נוספת הערב (שבת) הוא דוד גמבורג, שסיים חמישי במשחה ה-100 גב וינסה לקבוע תוצאה טובה יותר במרחק הכפול.

  • עוד באותו נושא:
  • שחיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully