וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מצב רוח 10

9.7.2011 / 12:58

בוסטון רשמה עשר ריצות בפעם השנייה ברציפות ב-3:10 על בולטימור. פילדלפיה ניצחה את אטלנטה, המטס התאוששו

יממה לאחר ששמה עשר ריצות על הראש של בולטימור, בוסטון עשתה זאת שוב. הרד סוקס רשמו שמונה ריצות כבר באינינג הראשון על ראשו של זאק בריטון, שצלח שני שליש אינינג בלבד, וגברו על האוריולס 3:10. תקרית המפתח במשחק נרשמה באינינג השמיני, כשעימות בין דייויד אורטיז מבוסטון לקווין גרג מהאוריולס גרם לספסלים להתנקות. לגרביים יתרון של משחק על ניו יורק יאנקיז, שלא שיחקו מול טמפה ביי בשל גשם.

קליבלנד לא הצליחה לשחזר את נס הגראנד סלאם של טראוויס הפנר והפעם הפסידה לטורונטו 11:7. דטרויט צימקה את הפער מהאינדיאנס לחצי משחק לאחר 4:6 בקנזס סיטי. מינסוטה שוב עברה את שיקגו וייט סוקס, הפעם עם 5:8. הומראן של מארק טרומבו באינינג התשיעי הקנה ללוס אנג'לס איינג'לס ניצחון 3:4 על סיאטל. האיינג'לס במקום השני במערב, בפער של משחק אחד מטקסס, שמנסה להתאושש מהמוות של האוהד שאנון סטון וגברה בערב אמוציונלי 5:8 על אוקלנד.

ב-NL, ראול איבנייז הוותיק הקנה לפילדלפיה ניצחון 2:3 עם הומר באינינג העשירי בסדרת המפתח עם אטלנטה. הפער בין השתיים עומד כעת על 3.5 משחקים לטובת הפיליז. פיטסבורג, הלהיט של החטיבה, גברה על שיקגו קאבס 4:7 ותצא לפגרת האולסטאר עם מאזן חיובי לראשונה לאחר 19 שנים. פרנסיסקו קורדרו מסינסינטי, בתקופה רעה, שבר בפעם השנייה ברציפות ואפשר למילווקי לנצח את הרדס 7:8 על שלוש ריצות באינינג התשיעי.

המטס ממשיכים את ההצלחה במסע המשחקים למערב, והפעם הגיעו לסן פרנסיסקו וניצחו 2:5 בזכות שלוש ריצות באינינג התשיעי. סקוט היירסטון ירה להומראן על בריאן ווילסון כדי להכריע את ההתמודדות. אריזונה הכניעה את סנט לואיס במיזורי 6:7, קולורדו ניצחה 2:3 בוושינגטון ופלורידה כופפה את יוסטון 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully