וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד פדרמן: "לא דיברנו עם אמארה סטודמאייר"

9.7.2011 / 19:43

הבעלים הגיב לציוץ של כוכב הניקס ("האם אני צריך להגיע למכבי ת"א?"): "זה מכובד ויפה, שמח שיש לנו מוניטין כזה"

השביתה ב-NBA הובילה לשורה של שמועות על מעברם של כמה מכוכבי הליגה הטובה בעולם לאירופה, והשם הגדול הראשון שעשה צעד אמיתי לחציית האוקיאנוס היה דרון וויליאמס שקרוב לחתימה בבשיקטאש, ואמש (בין שישי לשבת) הצטרף לרשימה גם אמארה סטודמאייר.

כוכב הניקס, שרשם העונה ממוצעים של 25.3 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק, צייץ בחשבון הטוויטר שלו את ההודעה הבאה: "האם אני צריך להגיע לישראל ולשחק במכבי תל אביב בזמן השביתה? מי איתי? קדימה", ולמעשה הזמין את מעריציו לעזור לו בהתלבטות. מיותר לציין כי התקשורת האמריקאית מיהרה לקפוץ על הציוץ, ושלל ספקולציות שונות החלו במהלך השעות האחרונות.

הערב (שבת), התייחס לראשונה אחד מאנשי מכבי תל אביב לדברים של סטודמאייר. "זה מאוד מכובד ומאוד יפה, אני שמח שלמכבי יש מוניטין כזה", אמר דייויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, לוואלה! ספורט. עם זאת, פדרמן דאג להבהיר כי כרגע ישנם לא מעט קשיים בהעברתם של כוכבי NBA מהליגה הטובה בעולם לאירופה. "לא דיברנו איתו לגבי מעבר למכבי וזה לא עניין של להרים או לא להרים את הכפפה שהשחקן זרק. כל מי שיש לו חוזה ב-NBA לא יכול לקום וללכת. זה לא עניין פשוט", הסביר הבעלים.

כזכור, בקיץ שעבר ביקר סטודמאייר בישראל לאחר שגילה את שורשיו היהודיים, ולמרות שנראה שהצהובים יתקשו לעמוד בדרישות השכר שלו, חובבי הכדורסל בישראל יכולים להרשות לעצמם לפנטז על הגעתו של אחד משחקני הפנים הטובים בעולם לארץ בזכות השביתה.

איך היה הביקור של אמארה בארץ?

(עדכון ראשון: 08:51)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יתאחדו במפתיע בזכות השביתה? סטודמאייר ומזרחי אשתקד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully