וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יו, הפנר!

8.7.2011 / 11:33

גראנד סלאם של טראוויס הפנר הקנה לקליבלנד ניצחון דרמטי 4:5 על טורונטו. אוהד טקסס נהרג כשנפל מהיציע, פוחולס חזר

טראוויס הפנר שחקן קליבלנד אינדיאנס. Amy Sancetta, AP
איזה גיבור. טראוויס הפנר רץ לחברים לאחר ההומר המנצח/AP, Amy Sancetta

הייתה הרבה שמחה על מגרשי הבייסבול הלילה, אבל גם עצב לאחר שאוהד של טקסס ריינג'רס קיפח את חייו כשנפל מגובה שישה מטרים על רצפת בטון במהלך משחק הקבוצה מול אוקלנד. הריינג'רס ניצחו במשחק 0:6, אבל זה ממש לא מה שהיה בראשם של השחקנים. "הוא היה בהכרה ונראה בסדר", אמר בדמעות בראד זיגלר, המגיש המחליף של אוקלנד, "ואז כשהתברר שלא, זה היה מאוד קשה". דרק הולנד הרשים בהתמודדות כשסילק בסטרייקאאוט שבעה חובטים בתשעה אינינגים.

בבוסטון עלו הרד סוקס למקום הראשון ב-AL מזרח לאחר ניצחון 4:10 על בולטימור, שהושג בסיוע הומר מספר 17 העונה של אדריאן גונזאלס ו-18 של דייויד אורטיז. דרק ג'יטר רחוק כעת שתי חבטות בלבד ממספר 3,000 בקריירה, אבל היאנקיז נחלו הפסד ביתי 5:1 לטמפה ביי וירדו למקום השני בבית.

סיפור הניצחון הגדול של הלילה היה בקליבלנד, שם רשם טראוויס הפנר גראנד סלאם דרמטי באינינג התשיעי, והאינדיאנס חזרו מפיגור 4:0 לניצחון 4:5 על טורונטו. מינסוטה גברה בשיקגו על הווייט סוקס 2:6, דטרויט ניצחה בקנזס סיטי 1:3 וג'רד וויבר קצר את ניצחונו ה-11 העונה ב-1:5 של האיינג'לס על סיאטל. הוא הגיש לעוד משחק "ממוצע" של תשעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, ה-ERA שלו עומד על 1.86. מרשים.

בוושינגטון, הנשיונאלס כבר הובילו 0:8, אבל שיקגו קאבס רשמה שש ריצות באינינג השישי והשלימה מהפך בתשיעי עם דאבל של דרווין בארני כדי לנצח 8:9. אטלנטה הלוהטת גברה 3:6 על קולורדו והשלימה סוויפ. בראד הנד הגיש שבעה אינינגים טובים, פלורידה הכניעה את יוסטון 0:5. אריזונה ניצחה בסנט לואיס את הקרדינלס 1:4, כשהבשורה הטובה מבחינת הציפורים האדומות היא חזרתו של אלברט פוחולס לשחק.

סינסינטי המדשדשת הפסידה במילווקי 5:4, סן פרנסיסקו נטרלה את סן דייגו 1:2 וקלייטון קרשאו האליל הרגיע את המטס עם שמונה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים בניצחון הדודג'רס 0:6 על המטס.

דיק וויליאמס, לשעבר מאמן בוסטון, מונטריאול וסן דייגו ומי שהצעיד את אוקלנד לשתי זכיות רצופות בוורלד סירייס, הלך לעולמו בגיל 82. הוא רק אחד משני מאמנים בהיסטוריה שהגיעו עם שלוש קבוצות שונות לסדרת הגמר ומשתייך, כמובן, להיכל התהילה.

אדריאן גונזאלס שחקן בוסטון רד סוקס. Winslow townson, AP
אדריאן גונזאלס חזר להפציץ, הרד סוקס שבו למקום הראשון במזרח/AP, Winslow townson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully