וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לא עוזב את ג'איר

7.7.2011 / 10:23

ג'איר ג'רג'נס מאטלנטה רשם ניצחון 12 העונה אחרי עוד הופעה מזהירה ב-1:9 על קולורדו. בוסטון סוגרת על היאנקיז

ג'איר ג'רג'נס שחקן אטלנטה ברייבס. John Bazemore, AP
המגיש הכי טוב ב-NL? ייתכן. ג'רג'נס/AP, John Bazemore

כשדיברו על המועמדים לזכייה בסיי יאנג בתחילת העונה, לא בטוח שג'איר ג'רג'נס היה ברשימה. המגיש של אטלנטה עבר חצי עונה חלומית, ורגע לפני האולסטאר זכה בניצחון ה-12 שלו העונה, 1:9 על קולורדו. ג'רג'נס, שבאליפות העולם מייצג את הולנד, רשם שישה אינינגים מוצלחים והוריד את ה-ERA שלו ל-1.87. המאזן שלו עומד על 3:12.

סנט לואיס השוותה באינינג התשיעי מול סינסינטי, אבל הרדס שמו ריצה באינינג ה-13 ונמנעו מסוויפ בסדרה עם ניצחון 8:9. פרנסיסקו רודריגז מניו יורק מטס רשם את השמירה ה-300 בקריירה ב-3:5 בלוס אנג'לס על הדודג'רס, המטס עם מאזן נאה של 42:45. קייסי מקגאהי קם מהספסל, חבט להומר בן שלוש ריצות ועזר למילווקי להימנע מעוד הפסד לאריזונה עם ניצחון 1:3. וושינגטון עברה את שיקגו קאבס 4:5, יוסטון ניצחה בפיטסבורג 2:8, פלורידה נחלצה מפיגור ביתי וגברה לאחר עשרה אינינגים על פילדלפיה 6:7 ולסן פרנסיסקו לקח 14 אינינגים כדי לכופף את סן דייגו 5:6.

ב-AL, בוסטון רחוקה רק חצי משחק מניו יורק יאנקיז במזרח, לאחר שגברה על טורונטו 4:6. קווין יוקיליס חזר להרכב וחבט להומראן. ג'ון לסטר נכנס לרשימת הפצועים בשל בעיות הגב שלו. הפסים הפסידו לקליבלנד 5:3, ג'סטין מאסטרסון סיים עם שמונה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים ודרק ג'יטר רחוק כעת רק שלוש חבטות מ-3,000 בקריירה.

טקסס הביסה את בולטימור 5:13 וטמפה ביי זכתה בניצחון דומה במינסוטה, 5:12. ברוס צ'ן הגיש שישה אינינגים טובים, קנזס סיטי ניצחה בסדרה בשיקגו עם 1:4 על הווייט סוקס. דטרויט גברה בלוס אנג'לס על האיינג'לס 4:5, גיירמו מוסקוסו מאוקלנד הגיש שבעה אינינגים וניצח את סיאטל 0:2.

קווין יוקיליס שחקן בוסטון רד סוקס. Steve Senne, AP
סופסוף יש לו קצת נחת על הצלחת. יוקיליס/AP, Steve Senne

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully