וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מחלוקת כספית סביב צירוף שמעון הרוש

הדס גרינברג

6.7.2011 / 11:32

הפועל באר שבע דורשת תמורת המגן 600 אלף שקל, בקבוצה של בן שמעון מוכנים לשלם חצי. הקבוצה תתחיל לחפש מגן זר

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בחנה בימים האחרונים אפשרות לצרף לשורותיה את המגן השמאלי של הפועל באר שבע, שמעון הרוש. באר שבע, שמוכנה רק למכור את כרטיסו של הרוש ולא להשאילו כפי שהיה בעונה החולפת בהפועל עכו, הציבה תג מחיר של מעל 600 אלף שקל על כרטיסו של המגן. מנגד קרית שמונה הגישה הצעה של 300 אלף שקל ונכון לעכשיו העסקה מוטלת בספק לאור חוסר ההתגמשות של באר שבע.

יש לציין כי הרוש מאוכזב מאוד מהמצב לאחר שבאר שבע ביקשה ממנו שיביא קבוצה שתרצה לרכוש את כרטיסו והם יגיעו איתה להסדר, אך כעת נראה כי הקבוצה הדרומית מערימה קשיים על המגן. כזכור עם תחילת הקיץ אמר לא פעם הרוש לבאר שבע אליה הוא שייך כי הוא מעוניין לעזוב, כאשר מעבר לקרית שמונה, גם מכבי נתניה מאוד מעוניינת בו, אך אינה מעוניינת להוציא סכום שכזה על כרטיסו, כמו גם הפועל עכו שמעוניינת שימשיך אך רק בהשאלה.

בעקבות הדברים, עקב עלותו של הרוש, החליטו בקרית שמונה להעביר את כל המאמצים בחיפוש אחר מגן זר. כזכור במועדון מחפשים אחר מגן שמאלי לאחר שחרורו של מהראן אבו ריא, שבחודש האחרון הספיק לחתום בקבוצה וגם לקבל ממנה שחרור עקב פציעה שתשבית אותו לשלושת החודשים הקרובים. מעבר למגן זר, רן בן שמעון מחפש אחר קשר חמישים חמישים זר.

בתוך כך בקבוצה נמשכים האימונים בכפר בלום כאשר בן שמעון עורך שני אימונים ביום. היום עורכת הקבוצה אימון בוקר ולאחריו תצא לגיבוש בשיט קייאקים בירדן. מחר יקבל בן שמעון התרשמות ראשונית מהשחקנים החדשים שהצטרפו כמו המגן ליאור לוי שהגיע מהפועל כפר סבא, אחמד עבד שהגיע מאחי נצרת והשוער איתמר ניצן, כל זאת במסגרת משחק אימון שתקיים הקבוצה נגד הפועל רעננה ב-18:30 במגרש של רעננה. בחמישי הבא תצא הקבוצה למחנה אימונים בן 11 יום במירלו שבהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully