וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קרטיס במחלקה ראשונה

6.7.2011 / 10:18

קרטיס גרנדרסון ירה לשני הומרים וסי סי סבאת'יה גילה עליונות ב-2:9 של היאנקיז בקליבלנד. משחק ענק להארן מול דטרויט

קרטיס גרנדרסון שחקן ניו יורק יאנקיז. Tony Dejak, AP
איזו עונה הוא נותן. וואו! גרנדרסון/AP, Tony Dejak

העונה של קרטיס גרנדרסון בלתי מוסברת. האאוטפילדר של ניו יורק יאנקיז מפציץ בלי הכרה, כששני הומראנס שלו סייעו לקבוצה לנצח בקליבלנד 2:9. לגרנדרסון יש כבר 25 הפגזות, כששיא הקריירה שלו עומד על 30 (דטרויט, 2009). סי סי סבאת'יה זכה בניצחון ה-12 שלו לאחר משחק ענק של שבעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים. דרק ג'יטר רשם שתי חבטות והעלה את מאזן הקריירה ל-2,996.

באנהיים, דני הארן ידע שהדרך היחידה לנצח את ג'סטין ורלאנדר היא להשתמש בנשק שלו ולהדיח חובטים. הארן הרשה לשחקני דטרויט שתי חבטות בלבד, במשחק שבו סילק תשעה בסטרייקאאוט בתשעה אינינגים. הוא זכה בניצחון 0:1 בזכות דאבל של אריק אייבאר באינינג השני על ורלאנדר, שהגיש שבעה אינינגים ושני שליש עם שמונה סטרייקאאוטים.

ג'ון לסטר מבוסטון לא הרשה חבטה בשלושה אינינגים מול טורונטו, אבל נטש ברביעי בגלל כאבי גב. הרד סוקס ניצחו 2:3 לאחר שמירה גרועה של ג'ונתן פפלבון, שהרשה הומראן מספר 28 לחוזה באוטיסטה. מינסוטה שוב גברה על טמפה ביי, הפעם 2:3. סיאטל ניצחה באוקלנד 2:4, טקסס הכניעה את בולטימור בתוצאה זהה וקנזס סיטי עברה בשיקגו את הווייט סוקס 3:5.

פילדלפיה הפגינה יכולות התקפיות גבוהות ב-2:14 על פלורידה, הומר וארבע הכנסות רצים לריאן הווארד. אטלנטה לא נשארה מאחור, ועם 3:5 על קולורדו הפער בין השתיים עדיין עומד על ארבעה משחקים. במערב צימקה אריזונה את הפער מסן פרנסיסקו למשחק אחד לאחר שהג'איינטס הפסידו 5:3 לסן דייגו והדיאמונדבקס ניצחו במילווקי 3:7.

פיטסבורג הלוהטת עברה את יוסטון 1:5 ומרוחקת משחק וחצי מסנט לואיס, שהכניעה את סינסינטי 1:8. וושינגטון ניצחה את שיקגו קאבס 2:3 וג'ייסון ביי המתעורר חבט לשני הומרים ב-0:6 של המטס על לוס אנג'לס דודג'רס.

דני הארן שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Alex Gallardo, AP
את ורלאנדר צריך לנצח ככה. הארן אחרי המשחק הכמעט מושלם/AP, Alex Gallardo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully