וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד יאנצ'יק: "מקווה לעזור להפועל ב"ש"

6.7.2011 / 1:01

חלוץ נבחרת פולין (23) נחת בארץ על מנת להתרשם מהקבוצה של ניר קלינגר: "הליגה הישראלית חזקה וטובה מהפולנית"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לידיעה הראשונית על מועמדות יאנצ'יק להפועל באר שבע

הפועל באר שבע ביצעה צעד נוסף אל עבר התחזקות משמעותית לעונה הבאה, כאשר הלילה (שלישי) נחת בישראל החלוץ הפולני דויד יאנצ'יק שינסה להרשים את המאמן ניר קלינגר ואולי לזכות בחוזה לעונה הבאה. אם יחתום יהיה יאנצ'יק הפולני השני בבירת הנגב, לאחר שהשוער מרצ'ין צבאי (31) חתם לפני כחודש וחצי.

יש לציין כי השחקן הגיע להתרשמות חד צדדית, לאחר שהמועדון כבר הודיע לו שהוא מעוניין להחתימו. אם יאנצ'יק יחתום, הוא יהיה הזר הרביעי של באר שבע, כשקלינגר יחפש קשר אחורי. הקשר מחוף השנהב אלכס סמיאן והקשר הגנאי לריאה קינגסטון ינחתו השבוע למבחנים ואחד מהם אמור לחתום ולהשלים את מצבת הזרים.

החלוץ הנבחן בהפועל באר שבע דויד יאנצ'יק. קובי אליהו
צעיף כבר יש. דויד יאנצ'יק בנתב"ג/קובי אליהו

"לא דיברתי עם מרצ'ין, אבל אני מכיר אותו", אמר יאנצ'ק, שנשמע בהחלט נחוש להצטרף לאימוני הפועל באר שבע ולשחק בשורותיה בעונה הבאה. "הייתי בישראל בפעם הראשונה לפני שלוש שנים ואני חושב שזה מקום טוב עבורי לשחק כדורגל. אני יודע כמה דברים על הקבוצה ומקווה שמחר אדע עוד. אני רוצה לחתום ולעזור לקבוצה במה שאני יכול ויודע לעשות".

יאנצ'ק נשאל מדוע הגיע לישראל ולהפועל באר שבע על אף הרזומה המרשים שלו, והשיב: "אני חושב שהליגה הישראלית חזקה, זו ליגה טובה יותר מהליגה הפולנית". ואם כבר ליגה פולנית והפועל באר שבע, קשה שלא להזכיר את מאור מליקסון. יאנצ'ק מלא תשבוחות לקשר הישראלי: "לא דיברתי עם מליקסון אבל עכשיו הוא כוכב גדול בפולין, הוא שחקן טוב מאוד".

את פניו של השחקן בשדה קיבל סוכנו, אפי סופר, שאמר: "מדובר בשחקן בקנה מידה אירופאי שמגיע להתרשמות. יאנצ'יק הוא שחקן רב גוני, שמסוגל לשחק גם מתחת לחלוץ".

דויד יאנצ'יק, 24, החל את הקריירה בסנדציה נובי סאץ', הקבוצה המייצגת את העיר בה גדל, וב-2005 עבר ללגיה ורשה. אחרי שנתיים בקבוצת הצמרת הפולנית נמכר החלוץ לצסק"א מוסקבה תמורת 2.8 מיליון יורו. יאנצ'יק הצעיר לא הצליח להתאקלם במוסקבה, ובינואר 2009 הושאל ללוקרן הבלגית, במדיה כבש 14 שערים ב-31 משחקים.

לאחר מכן הושאל יאנצ'יק גם לבירסחוט, ובנובמבר 2010 חזר לפולין, כשהצטרף בהשאלה לקורונה קיילצה. ב-2008 היה השחקן בסגל נבחרת פולין לקראת היורו, אך נופה ברגע האחרון ולאחר מכן רשם חמש הופעות. בינואר האחרון הוזכר שמו של יאנצ'יק כמועמד להגיע להפועל תל אביב, אולם לבסוף העסקה לא יצאה לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully