וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: לא מחכה יותר לנגר

5.7.2011 / 11:06

כריס קרפנטר המשיך את מסע ההתאוששות ב-0:1 של סנט לואיס על סינסינטי. ג'יטר חזר, לא רשם חבטה בהפסד היאנקיז

דרק ג'יטר שחקן ניו יורק יאנקיז. Tony Dejak, AP
החבטה ה-3,000 תגיע רגע לפני או רגע אחרי פגרת האולסטאר. ג'יטר/AP, Tony Dejak

דרק ג'יטר חזר להרכב ניו יורק יאנקיז לאחר פציעה שהשביתה אותו בשבועיים האחרונים, אבל לחבטה ה-3,000 בקריירה יצטרך לחכות עוד קצת. עם 2,994 חבטות באמתחת, ג'יטר סיים ללא חבטה נוספת בהפסד ניו יורק יאנקיז 6:3 בקליבלנד. ג'וש טומלין סיים עם שבעה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, ואת הניצחון השיג באינינג השביעי בסיוע ארבע ריצות של חבריו, שלוש מהן מהפצצה של אוסטין קרנס.

ג'ון לאקי מבוסטון סבל קשות, כשטורונטו הלמה בו ועלתה ליתרון 0:7. הרד סוקס ניסו לבצע קאמבק, אבל פרנק פרנסיסקו סגר את הדלת והבלו ג'ייז ניצחו 7:9. בריאן דאנסינג ממינסוטה הגיש תשעה אינינגים מהפנטים, חשמל שבעה חובטים של טמפה ביי והטווינס הכניעו את דייויד פרייס 0:7.

שיקגו וייט סוקס המתאוששת עברה את קנזס סיטי עם ניצחון 4:5, סיאטל גברה על אוקלנד 1:2, האיינג'לס מלוס אנג'לס כופפו את דטרויט 1:5 וטקסס רמסה את בולטימור 4:13.

אחרי פתיחה לא מוצלחת לעונה, כריס קרפנטר חוזר לעצמו. הנגר מסנט לואיס רשם שמונה אינינגים משובחים ונתן לפרננדו סאלאס לסגור את הדלת על סינסינטי בניצחון 0:1. גם ואנס וורלי מפילדלפיה ממשיך ביכולת הטובה, ועם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים הכניע את פלורידה בתוצאה זהה. אטלנטה עדיין שומרת על מרחק נגיעה מהפיליז אחרי 1:4 על קולורדו.

לאחר שהובילה 6:1 במינסוטה והפסידה ביום ראשון, מילווקי שוב עשתה זאת, הפעם בבית מול אריזונה. שון מרקום חבט לגראנד סלאם, אבל לא הצליח להחזיק את היתרון שהוא עצמו הקנה לברוורס והם הפסידו 8:6. המטס מניו יורק המשיכו במומנטום אחרי הניצחון על היאנקיז ביום ראשון עם 2:5 בלוס אנג'לס על הדודג'רס. וושינגטון עברה את שיקגו קאבס 4:5 בעשרה אינינגים, סן דייגו הכניעה את טים לינסקאם וסן פרנסיסקו עם 3:5 ופיטסבורג קצרה ניצחון זהה על יוסטון.

כריס קרפנטר שחקן סט. לואיס קרדינלס. Marc Serota, GettyImages
חוזר להיות הנגר שאנחנו מכירים. קרפנטר/GettyImages, Marc Serota

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully