וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: מכבי חיפה הפסידה 2:1 לדינמו בוקרשט

4.7.2011 / 18:11

הירוקים הובילו משער של דבאלישווילי, אך ספגו פעמיים תוך דקה. הקבוצה קרובה לצירופם של חן עזריאל וחיים מגרלשווילי

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי חיפה הפסידה היום (שני) 2:1 לדינמו בוקרשט, במשחק שסגר את מחנה האימונים בזלצבורג. הירוקים כבר הובילו 0:1 משער של ולדימיר דבאלישווילי, אך ספגו פעמיים תוך דקה וסגרו את מחנה האימונים עם הפסד שלישי בארבעה משחקים. כזכור, האלופה פתחה את המחנה עם הפסד 1:0 לראפיד בוקרשט, נוצחה 2:0 על ידי שחטאר דונייצק וניצחה 0:2 את ויקטוריה פילזן.

ההערכה הראשונית לגבי דוידוביץ', שסובב את הברך, היא שכבר מחר הוא יחזור לאימונים. חיפה כבר סיימה למעשה את המחנה פרט לאימון אחד מחר, שהשוער צפוי לנסות וליטול בו חלק. ביום רביעי בצהריים צפויה הקבוצה לנחות בישראל ולמחרת תקיים את מסיבת העיתונאים של פתיחת העונה במלון בכניסה לעיר.

במכבי חיפה קרובים לצרף את חן עזריאל. מנכ"ל בית"ר איציק קורנפיין מערים קשיים על שחרורו, אבל העובדה שהכסף עשוי לשמש את בית"ר במאבקיה לפתיחת העונה בצורה סדירה, יקל על המעבר. חיפה כבר שוחחה בעניין עם סוכנו, דודו דהאן. שחקן נוסף שנלקח בחשבון הוא החלוץ שלומי ארבייטמן, שפניה אליו תיעשה אם ישוחרר מגנט. החלוץ עדיין לא החליט סופית האם להישאר בקבוצה הנוכחית שלו. המגן השמאלי חיים מגרלשווילי קרוב גם הוא לחזור לקבוצה בה שיחק בין השנים 2004-2007, והוא צפוי לספק תחרות לטאלב טואטחה הצעיר.

בדקה ה-14 הצליחו הירוקים לעלות ל-0:1 לאחר שעידן ורד פרץ מאגף ימין והכניס מסירת רוחב לוולדימיר דבאלישווילי, שבעט מקרוב פנימה. בדקה ה-20 יצא דוידוביץ' לכדור מחוץ לרחבה, אך חלוץ היריבה לונל דנצ'יולסקו הקדים אותו והשוער סובב את הברך והוחלף מיד על ידי בויאן שראנוב. כזכור, דוידוביץ' חזר להרכב לאחר שבמשחק הקודם השוער הסרבי פתח בהרכב. בדקה ה-27 הגיעה חיפה להזדמנות נוספת, הפעם עידן ורד בעט, אך נבלם על ידי שוער דינמו בוקרשט.

דינמו בוקרשט קיבלה פנדל בדקה ה-68 לאחר שפיליאבסקי סגר את ליביו גנאה, אך השופט ראה עבירה. גנאה בעט למשקוף וזה עדיין 0:1 לירוקים. בדקה ה-73 הגיעה חיפה להזדמנות טובה כשדלה ימפולסקי קיבל מסירת עומק ובעט מזווית קשה, אך נבלם על ידי השוער. בדקה ה-75 הצליחה בוקרשט להשוות לאחר שתי מסירות קצרות שנגמרו בהגבהה לראשו של סרג'יו סקארלטסקו, שקבע 1:1. דקה אחת בלבד חלפה והרומנים השלימו את המהפך. גנאה ניצל טעות קשה של פיליאבסקי ובעט מקרוב פנימה, 1:2 לדינמו בוקרשט.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' (בויאן שראנוב, 22), עלי עוסמאן, יוריצה בוליאט (טאלב טואטחה, 60), אנדריי פיליאבסקי, סארי פלאח, סיידו יאיא (ליעד אלמליח, 70), אייל גולסה (דלה ימפולסקי, 46), עידן ורד (ישראל זגורי, 46), יניב קטן (גוסטבו בוקולי, 60), ויאם עמאשה (אייל משומר, 60), ולדימיר דבאלישווילי (שלומי אזולאי, 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully