וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אורי קוקיה חתם ל-3 עונות נוספות

4.7.2011 / 19:17

קפטן הקבוצה בעונה החולפת שסבל מפציעה יישאר וישלים קו קדמי ישראלי חזק. קוקיה: "הכי טבעי שאמשיך במועדון"

לאחר משא ומתן קדחתני חתם הערב (שני) אורי קוקיה בהפועל ירושלים וימשיך בקבוצה לשלוש שנים נוספות. קוקיה בן ה-30 (2.02 מטר), שימש כקפטן הקבוצה בעונה שעברה, ואמור להמשיך לכהן כקפטן גם העונה. "אני שמח מאוד על החתימה", אמר קוקיה לאתר הרשמי של הקבוצה. "הפועל היא בית אמיתי בשבילי. הקהל והאוהדים תמיד גרמו לי להרגיש מדהים וזה היה טבעי ומובן מאליו שאמשיך במועדון. כולי תקווה ואמונה שלמועדון נכונו שנים מוצלחות וכולנו ביחד נעשה את המיטב כדי להגשים את זה".

מהפועל ירושלים נמסר בעקבות חתימתו של קוקיה: "אורי הוא נדבך חשוב במועדון, הוא כבר שנתיים איתנו והפך מהר מאוד לבורג חשוב הן כקפטן ומנהיג על הפרקט והן מחוצה לו. אנחנו נמשיך לפעול כדי ליצור המשכיות כמה שניתן. שחקן ואישיות כמו אורי תרם ועוד יתרום בעתיד להצלחת המועדון בכל הבחינות".

בירושלים היו קרובים לסיכום עם קוקיה עוד לפני הפיינל פור, אולם רצונו של המאמן עודד קטש ושל ההנהלה לצרף את אלישי כדיר גרם להשתהות במשא ומתן. דני קליין שוחח עם השחקן והבהיר לו כי רואה אותה כחלק משמעותי בקבוצה ובמועדון. קוקיה רשם בעונה שעברה ממוצעים של 2.8 נקודות, 3.6 ריבאונדים, ו-1.1 חטיפות ב-11 דקות משחק. בנוסף, ממשיכים בירושלים לבחון את מועמדותם של מספר שחקנים זרים במטרה לחזק את הקבוצה. מבין הישראלים מעוניינים קברניטי הקבוצה להחתים את יובל נעימי ויוגב אוחיון, ובמידה והדבר לא יצלח, ינסו בירושלים להחתים את גוני יזרעאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully