וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: החבל נקרע

4.7.2011 / 10:32

קליף לי מתח את היכולות וחטף בראש בהפסד פילדלפיה 7:4 בטורונטו. ריברה שבר, המטס ניצלו מסוויפ של היאנקיז

קליף לי שחקן פילדלפיה פיליז. GettyImages
נו, באמת, למה עלית לאינינג השמיני? לי/GettyImages

קליף לי קיווה שרצף האינינגים הנקיים שלו יימשך, אבל גם כשהוא הופסק ועמד על 34 באינינג השלישי בטורונטו, זה עדיין נראה מבטיח. פילדלפיה הובילה 1:4 ונראה היה שהפיליז בדרך לניצחון נוסף בקנדה. אלא שלי נשאר יותר מדי זמן במשחק, ספג שלוש ריצות מהומראנס של אדווין אנקרנסיון ואריק תיימס באינינג השמיני ופילדלפיה הפסידה 7:4. חוזה באוטיסטה חבט להומר ה-27 שלו העונה והוא בצדק הנבחר בעל הקולות הרבים ביותר לאולסטאר ב-AL.

קווין יוקיליס הולך על בסיסים מלאים באינינג התשיעי והעניק לג'וש בקט המצוין ניצחון שביעי העונה ב-1:2 של בוסטון שקבע סוויפ ביוסטון. בקט סיים עם שמונה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים. מריאנו ריברה לא יכול היה לסיים את העבודה בסיטי פילד, נשבר באינינג התשיעי מול המטס, שניצחו 2:3 מחבטה של ג'ייסון ביי בעשירי ונמנעו מסוויפ. טמפה ביי הכניעה את סנט לואיס 3:8.

מלקי קבררה התעורר ועם שני הומרים הוביל את קנזס סיטי ל-8:16 גדול בקולורדו. ארווין סנטנה היה חשמל ועם שבעה אינינגים ושני שליש ושמונה סטרייקאאוטים ניצח עם האיינג'לס את הדודג'רס 1:3. פיטסבורג גברה על וושינגטון 2:10, מינסוטה נחלצה מפיגור 6:1 וניצחה את מילווקי 7:9, כשדני ולנסיה חובט לסינגל מכריע שהכניס שתי ריצות באינינג השביעי.

אטלנטה כבר מחקה פיגור 3:0 מול בולטימור ועלתה ל-3:4, אבל הומר בן שתי ריצות של מארק ריינולדס העניק לאוריולס ניצחון 4:5. שיקגו קאבס נמנעה מסוויפ ביי ב-1:3 על הווייט סוקס וגם סינסינטי יצאה בזול יחסית מהסדרה עם קליבלנד, כשעברה אותה 5:7. פלורידה יצאה מטקסס עם ניצחון בסדרה לאחר 4:6 במשחק השלישי, דטרויט חלפה על פני סן פרנסיסקו 3:6, אוקלנד הכניעה את אריזונה 2:7 וסיאטל השביתה את סן דייגו 1:3.

ארווין סנטנה שחקן לוס אנג'לס איינג'לס עם אריק אייבאר. Victor Decolongon, GettyImages
סגר שבוע גדול. ארווין סנטנה/GettyImages, Victor Decolongon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully