וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק כהן: "כנראה שאשאר בהפועל עכו עד סוף העונה"

הדס גרינברג

3.7.2011 / 14:29

הבלם המבוקש פתח את האימונים עם הקבוצה. טגה הגיע, אך לא התאמן. אלי כהן: "הבאנו שחקנים טובים, נמשיך באותה דרך"

אדריאן הרבשטיין

כל הדיווחים והחדשות על הפועל עכו

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל עכו פתחה הערב (ראשון) את אימוניה לקראת עונת 2011/12. מאמן הקבוצה אלי כהן, שיפתח את עונתו השנייה במועדון, אמר לוואלה! ספורט: "למרות שיש לי הרבה ניסיון תמיד ישנה התרגשות בפתיחת עונה ובאימון הראשון. הפועל עכו עשתה אשתקד עשתה עונה טובה מאוד והציפיות גבוהות, אבל אני בטוח שנוכל להעמיד קבוצה טובה. לא אתחייב למטרות ויעדים כי זה מוקדם, אבל אני בהחלט מתחייב להמשיך באותה הדרך של כדורגל התקפי וחיובי עם הרבה מחויבות".

שחקניה החדשים של הפועל עכו: סינטאיהו סלליך (מימין), ניקולה סימיץ', נבוישה מרינקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
הפנים החדשות בעכו. סלליך, סימיץ' ומרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה איבדה בפגרה שני שחקנים בולטים - רועי דיין ומהראן ראדי: "עזבו שחקנים מאוד חשובים וטובים, אבל גם מגיעים שחקנים טובים ואני מקווה שהם ימלאו את החלל שנוצר בצורה הטובה ביותר", אמר כהן. "אני מקווה שהחיבור בין השלד הקיים שנשאר מהעונה שעברה לחדשים יניב תוצאות טובות".

הפנים החדשות שנראו באימון היום הם צמד הזרים מסרביה נבוישה מרינקוביץ' וניקולה סימיץ' שחתמו לפני כשבוע במועדון ועברו בדיקות רפואיות. גם אמייה טגה הגיע היום לאימון, אך עדיין לא התאמן מכיוון שטרם עבר בדיקות רפואיות. טגה צפוי לעבור את הבדיקות היום או לכל המאוחר מחר ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה, כאשר לא צפויות להיות בעיות בהשגת השחרור מהפועל אשקלון, שכן זו לא מימשה את האפוציה עליו שפגה ב-30 ביוני.

הקשר סינטאיהו סלליך שמושאל ממכבי חיפה והחלוץ יובל שבתאי לבשו היום לראשונה את המדים של עכו ויחזקו את החוליה הקדמית של אלי כהן. המאמן עדיין מחפש חלוץ זר וכבר היום צפוי חלוץ ניגרי להתחיל להיבחן כשבמהלך השבוע יגיע החלוץ המלטזי טרנס סקרי למבחנים. מנגד, הבלם פידליס דימאקו עדיין לא שב לארץ וצפוי להצטרף לקבוצה בהמשך השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

עוד על הפרק: דנין וקשר אחורי

הבלם איציק כהן, שהיה ספק אם ימשיך במועדון, צפוי ככל הנראה להשלים עוד שנה בעכו ובסיומה לקבל את כרטיסו. הבלם התייחס לפתיחת האימונים ואמר: "אני חושב שהשנה התחילו את ההכנות טוב יותר מהעונה שעברה כי יש לנו כבר ארבעה זרים מתוך חמישה ואני מאמין שהמאמן ימצא חלוץ נוסף. בסך הכל, הסגל שלנו מתבסס על העונה שעברה ואני מאמין באלי והיו"ר ציון ויצמן שיבנו קבוצה טובה ושגם העונה נמשיך לתקוע יתד בליגת העל". באשר לעתידו והעובדה כי שמו הועלה כמועמד למכבי חיפה לצד אופציות שבחן מאירופה הוסיף: "כרגע אני נשאר בעכו וכמו שזה נראה זה יהיה עד סוף השנה".

כזכור, המגן רן קוז'וך והשוער דודו גורש האריכו את חוזיהם במועדון וימשיכו בשורותיו בעונה הקרובה. עכו מימשה את האופציה על המגן רועי לוי, החלוץ לואיס זומא והקשר ניקולאס פלצ'וק שממשיכים. בקבוצה עדיין ממתינים להתפתחויות עם בן בנימין שבוחן אופציות נוספות ומחפשים אחר קשר אחורי. זאת לאור העובדה שגם ליעד אלמליח לא אמור להמשיך מאחר והוא מתאמן עם מחזיקת כרטיסו, מכבי חיפה.

בנוגע למגן שמעון הרוש, ששב לבאר שבע, עדיין אין התפתחויות והוא ככל הנראה לא ישוב לעכו לאור העובדה שבבאר שבע מוכנים רק למכור את כרטיסו. בעכו עדיין מקיימים מו"מ עם אלירן דנין וייתכן שהמגן יהיה המחליף של הרוש.

רועי דיין שחתם בבירסחוט שוחח עם אלי כהן והודה לו על ההתקדמות הרבה שעשה תחתיו בעונה האחרונה. המאמן אמר לדיין כי הוא מאחל לו הצלחה רבה ויעקוב אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully