וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור ברוך יזומן לסגל הנבחרת הצעירה

3.7.2011 / 13:49

גיא לוזון התרשם משחקנה של שיקגו פייר, שפתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים ב-MLS. קבוצתו מערימה קשיים

שחקנה הישראלי של שיקגו פייר, אור ברוך, נמצא על הכוונת של ראשי הנבחרת הצעירה לקראת יורו 2013. החלוץ שירד מהארץ בגיל 6 ומאז התגורר בארצות הברית, שיחק לאחרונה במכסיקו ובחודש מרץ זכה לחוזה ב-MLS. לאחרונה קיבל ברוך זימון לנבחרת הצעירה, שתקיים בחודש אוגוסט מחנה אימונים באוקראינה. למרות זאת, קבוצתו של ברוך מערימה קשיים על שחרורו מכיוון שהיא נמצאת בעיצומה של הליגה.

ברוך שותף העונה כבר ב-15 משחקים של שיקגו פייר, כשב-13 מהם הוא נכנס כמחליף ורק לאחרונה הוא זכה לפתוח בהרכב פעמיים. עד כה הבקיע ברוך שער אחד. בשבת נכנס החלוץ כמחליף בדקה ה-74 במשחק שהסתיים ב-1:1 נגד צ'יבאס USA. בכתבה שערכנו עם אור ברוך לאחרונה, הביע החלוץ את רצונו לקבל זימון לנבחרת ישראל וסיפר: "טוב לי בשיקגו, אבל אני אשמח להגיע לישראל, החלום שלי הוא לייצג את הנבחרת".

ברוך סיפר השבוע: "נציגי הנבחרת ראו אותי משחק והתרשמו. אני מאוד רוצה להגיע לנבחרת, אבל הבעיה היא שאנחנו נמצאים באמצע העונה. הקבוצה הודיעה לי שהיא צריכה אותי ולכן כרגע הבעיה הזו קיימת". גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה, אישר את ההתעניינות בברוך, והוסיף: "מבחינתי הוא מוזמן למחנה בחודש אוגוסט. ראיתי את אור ברוך משחק, התרשמתי שהוא שחקן שיכול לעזור לנו מאוד לקראת יורו 2013. יש לו איכויות, עוצמה פיזית וטכניקה טובה. הוא ראוי להיות בסגל ובהחלט יכול להוות גורם חשוב". לוזון סיפר עוד כי הוא ישוחח עם ברוך ויעשה מאמץ לאפשר את שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully