וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ממתינים למשה בן לולו

3.7.2011 / 13:14

מ.ס אשדוד שמחזיקה בכרטיסו של השחקן לא מאשרת לו להתאמן בבית"ר עד שיושגו הבנות. משה מישאלוב חזר להתאמן

כל החדשות על בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

למרות אי הוודאות השוררת בבית"ר ירושלים בימים אלה, אימוני הקבוצה ממשיכים להתנהל במקצועיות והשחקנים מתאמנים במרץ רב לקראת העונה הקרובה. מי שחזר היום (ראשון) להתאמן עם הקבוצה הוא משה מישאלוב, שבבית"ר מעוניינים להחתימו לעונה הבאה אך אין להם אפשרות כלכלית לעשות זאת. מי שעדיין לא חזר להתאמן עם הקבוצה הוא משה בן לולו, ששייך למ.ס אשדוד וקיבל הוראה להפסיק להתאמן עם בית"ר בשבוע שעבר. בן לולו מעוניין להמשיך בבית"ר וממתין ששתי הקבוצות יגיעו להבנות ושהעניינים הכספיים בבית"ר יוסדרו. בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים רואים בבן לולו שחקן משמעותי לקראת העונה הבאה, היות ובסגל הנוכחי הוא השחקן היחיד שיכול לשחק כחלוץ מטרה עם הגב לשער ולהוריד לחץ, אלמנט חשוב מאוד בהתחשב בכך שהקבוצה מבוססת על סגל שחקנים צעיר מאוד.

מעבר לשניים הללו, במועדון ממשיכים לקוות כי הדברים בכל זאת יסתדרו בשבועיים הקרובים והקבוצה תוכל לפתוח את העונה ולעמוד בתקציב אותו הגישה בסך 25 מיליון שקלים, תקציב שיאפשר לקבוצה להחתים גם את תומר בן יוסף , בו רואה דוד אמסלם כמעוז ההגנה לקראת העונה הקרובה. אגב, בן יוסף הבטיח לבית"ר כי ימתין לקבוצה לפחות עד לאחר חתונתו שתתקיים מחר בערב. אפרופו בלמים, מי שנראה טוב באימונים הוא מתן בראשי הצעיר, שמצוות לצד בן יוסף, משחק עם הרבה ביטחון ואגרסיביות, ומשדר כי יוכל להתמודד על חולצת ההרכב בעונה הבאה. אחד משחקני הקבוצה אמר על בראשי: "הוא תמיד היה טוב, הכל עניין של ביטחון. כמו שלא האמינו שאריאל הרוש יעשה את זה, ככה גם איתו. אם יתנו לו חולצת הרכב, אחרי חודשיים ישכחו שרצו בלם זר".

הפועל תל אביב ממשיכה להביע התעניינות באבירם ברוכיאן ומבררת פרטים דרך נציגיו, אך נכון לשלב זה בבית"ר לא מוכנים לשמוע בנושא ולא משוחחים בנוגע לברוכיאן עם אף קבוצה, למרות שייתכנו התפתחויות בעתיד במידה ותגענה הצעות שבית"ר ואו השחקן יתקשו לסרב להן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully