וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שחקנים מודאגים מהצמצום בתקציב

3.7.2011 / 11:21

התקציב יקטן ל-21 מיליון שקל. שחקן: "זה ההבדל בין קבוצת מרכז טבלה לצמרת". הקבוצה פותחת עונה, סומיאן בדרך

כל החדשות על הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

שחקנים בהפועל באר שבע סיפרו אתמול (שבת) כי הם מודאגים מהצמצום בתקציב הרכש של הקבוצה, שכזכור אמור לקטון בשני מיליון שקל לפחות בעונה הבאה. אחד השחקנים אמר: "לכאורה נראה שלא מדובר בקיצוץ משמעותי, אבל מי שמבין בתקציב שחקנים יודע שהכסף הזה שווה עומק בספסל או החתמת שחקן או שניים בכירים, שיכולים לעשות את ההבדל בין קבוצת מרכז טבלה לקבוצת צמרת. יש לנו בסיס טוב, אבל לא הביאו עדיין תחליף ראוי לשחקנים שעזבו כמו רביבו, ערן לוי, אסולין, ז'אן וראזאק".

כזכור, ביום חמישי התברר כי המועדון יקטין את התקציב בכשני מיליון שקל, לאחר שהגיש את ההערכה לבקרת התקציבים. תקציב הקבוצה בעונה הבאה יעמוד על כ-21 מיליון שקל, לעומת יותר מ-23 מיליון בעונה שחלפה. גורם בקבוצה אמר בסוף השבוע: "השינוי לא אמור להפריע לאף אחד. נביא תחליפים ראויים, אבל נשלם פחות". בתוך כך, בקבוצה סיכמו עם חברת הבניה "אביסרור ובניו" על תמיכה כספית בעונה הבאה.

הקבוצה תפתח היום את אימוניה באופן רשמי, כשבשעה 16:00 תקיים אלונה ברקת מסיבת עיתונאים, יחד עם המאמן ניר קלינגר והמנכ"ל אסי רחמים. מאוחר יותר תקיים הקבוצה את האימון הראשון בסגל מלא, כשאל הקבוצה עשוי להצטרף עד שעות אחר הצהריים הקשר מחוף השנהב, אלכס סומיאן, שיגיע למבחנים. קלינגר יצר קשר עם הקשר לריאה קינגסטון, שעשוי להגיע אף הוא למבחנים בקבוצה. עד כה חתומים בקבוצה שלושה זרים בלבד – השוער מרצ'ין צבאי, המגן לואיס טורס והקשר ויליאם סוארס, כשקלינגר אמור להחתים שני זרים נוספים – קשר אחורי וחלוץ. קבוצתו של עמנואל בנאיני מערימה קשיים על שחרורו ובבאר שבע מחפשים פתרון לעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully