וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שם עליהם אקס

3.7.2011 / 10:01

רוי האלאדיי חזר לטורונטו לראשונה בתור מגיש אורח וניצח עם פילדלפיה 3:5. ניצחון שביעי ברציפות ליאנקיז, 2:5 על המטס

רוי האלאדיי שחקן פילדלפיה פיליז עם קרלוס רואיז. רויטרס
אותו מקום, אותו סיפור רק במדים שונים. עוד משחק מלא להאלאדיי/רויטרס

הקהל בטורונטו התרגש לקבל את מי שהיה אלילו במשך עשור שלם. רוי האלאדיי חזר לרוג'רס סנטר, הפעם כשחקן פילדלפיה פיליז, ונתן לאוהדי הבלו ג'ייז הצגה של הימים היפים - תשעה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים בניצחון 3:5. "זה היה משהו שלעולם לא אשכח", אמר האלאדיי על קבלת הפנים. האלאדיי ספג הומראן מחוזה באוטיסטה, ה-26 שלו העונה.

ניו יורק יאנקיז ממשיכה לשעוט. ברתולו קולון הגיש שישה אינינגים מוצלחים והפסים לקחו עוד משחק מהמטס, 2:5. בוסטון גברה על יוסטון 4:10, משחק טוב לאנדרו מילר עם שישה אינינגים. טמפה ביי ניצחה את סנט לואיס 1:5. מאט גארזה משיקגו קאבס סילק שבעה חובטים בסטרייקאאוט בתשעה אינינגים, אבל נכנע לריצה בודדת של שיקגו וייט סוקס והפסיד 1:0.

סן פרנסיסקו התעמרה בדטרויט 3:15, ניצחון שני העונה לבארי זיטו. מילווקי ניצחה במינסוטה 7:8, סן דייגו עשתה זאת בסיאטל עם 0:1, שהושג בעקבות טעות שיפוט מוזרה, כשקמרון מייבין נשלח בהולכה לבסיס למרות ספירה של שלושה כדורים בלבד (במקום ארבעה) ולאחר מכן הבקיע את ריצת הניצחון. תשעה ושבעה לדאג פיסטר המפסיד. אטלנטה גברה על בולטימור המתרסקת 4:5, וושינגטון ופיטסבורג חלקו דאבל הדר, כשבמשחק הראשון ניצחו הפייראטס 3:5 ובשני הנשיונאלס 3:4.

קליבלנד המשיכה לעשות חיל בסינסינטי, הפעם עם ניצחון 1:3 כתוצאה מהומר בן שלוש ריצות של מייקל בראנטלי, אבל איבדה את פאוסטו קרמונה, שנפצע כשרץ לבסיס הראשון. פלורידה גברה על טקסס 5:9, גראנד סלאם ועוד הומראן להנלי רמירז, שמתאושש מפתיחת עונה גרועה. בצד השני, צמד גם לג'וש המילטון. אריזונה הכניעה את אוקלנד 2:4, לוס אנג'לס איינג'לס את הדודג'רס 1:7 וקולורדו את קנזס סיטי 6:9.

ברתולו קולון שחקן ניו יורק יאנקיז. Kathy Kmonicek, AP
איזו עונה מצוינת הוא נותן. קולון/AP, Kathy Kmonicek

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully