וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מדברים בשישיות

2.7.2011 / 14:06

היאנקיז זכו בניצחון שישי ברציפות, 1:5 על המטס. הרד סוקס רשמו שש ריצות באינינג השביעי כדי לגבור 5:7 על יוסטון

כל מי שתהה לגבי טיבה של ניו יורק יאנקיז העונה קיבל עוד תשובה הלילה. איבן נובה הגיש חמישה אינינגים סולידיים שהספיקו כדי לעצור את חוזה רייס וחבריו הלוהטים מהמטס ולסיים עם ניצחון 1:5 במשחק הראשון בסדרה השניה של הסאבוויי סירייס העונה. הפסים עדיין ביתרון 2.5 משחקים על בוסטון, שנחלצה מפיגור לא נעים ביוסטון וניצחה 5:7 בזכות שש ריצות באינינג השביעי. דאבל של אדריאן גונזאלס הכניס שני רצים הביתה ונעל את המהפך באינינג, אליו נכנסו הרד סוקס בפיגור 5:1.

ג'סטין מאסטרסון חיכה הרבה זמן לניצחון. המגיש של קליבלנד סילק בסטרייקאאוט חמישה חובטים של סינסינטי בשמונה אינינגים וקצר W ראשון מאז ה-26 באפריל. האינדיאנס ניצחו 2:8 וניצלו הפסד ביתי של דטרויט 4:3 לסן פרנסיסקו כדי לעלות לראשות ה-AL מרכז. הומראן בן שלוש ריצות של קולבי ראסמוס סייע לסנט לואיס המתאוששת לנצח 3:5 בטמפה ביי.

כדאי להתחיל לספור את ג'איר ג'רג'נס כמועמד מטעם ה-NL לסיי יאנג. האס של אטלנטה אפשר רק חבטה אחת לשחקני בולטימור, סילק שמונה חובטים בסטרייקאאוט בתשעה אינינגים וניצח 0:4. עם מאזן 3:11 ו-ERA של 1.89, זה האיש שמוביל כרגע במירוץ, לפני רוי האלאדיי מפילדלפיה. הפיליז, אגב, נזקקו לקסם באינינג התשיעי, ועם שתי ריצות מאוחרות ניצחו בטורונטו 6:7.

לוס אנג'לס דודג'רס פתחה היטב את סדרת כביש 5 השנייה, כשניצחה באנהיים את האיינג'לס 0:5. שבעה אינינגים וניצחון להרוקי קורודה. מינסוטה עברה את יובאני גאייארדו ומילווקי 2:6, חואן ניקאסיו מקולורדו רשם שמונה וארבעה ב-0:9 על קנזס סיטי, וושינגטון גברה על פיטסבורג 1:2, אוקלנד הכניעה את אריזונה 4:5 (ניצחון ראשון לריץ' הארדן במדים החדשים-ישנים של האייז).

סיאטל, עם תשעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים של ג'ייסון ורגאס, עברה את סן דייגו 0:6. טקסס מחצה את פלורידה 5:15 ושיקגו וייט סוקס ניצחה בדרבי של עיר הרוחות את הקאבס 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully