וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הגישה לבקרה תקציב בסך 25 מיליון שקל

30.6.2011 / 18:55

מדובר למעשה בסך ההתחייבות של הקבוצה לעונה הבאה. בפועל לקבוצה יש יכולת כרגע להציג ערבויות ב-15 מיליון שקל בלבד וישנו גרעון של 3 מיליון שקל מהעונה שעברה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים הגישה הערב לבקרת התקציבים את תקציב הקבוצה לעונה הבאה: 25 מיליון שקל. התקציב מורכב מ-15 מיליון שקל תפעול שוטף של המועדון ועוד 10 מיליון שקל שכר שחקנים, כאשר כרגע הערבויות של הקבוצה לעונה הבאה הן כ-15 מיליון שקל בלבד מההכנסות של הקבוצה.

למעשה בית"ר צריכה להציג בשבועות הקרובים ערבויות של 13 מיליון שקל נוספים הכוללים את גרעון הקבוצה מהעונה האחרונה בסך 3 מיליון שקל. במועדון מקווים שארקדי גאידמק יזרים את סכום הזה ושהקבוצה תוכל לפתוח את העונה.

במידה שגאידמק לא יוכל לעשות זאת, הבקרה עדיין מוכנה לאפשר לבית"ר ירושלים תקציב גבוה יותר מסך הערבויות שלה, כאשר ישנן אופציות שעבוד של שחקנים בכירים כדוגמת אריאל הרוש וחן עזריאל וכן הקצבות עתידיות מגורמים שונים. יחד עם זאת, היו"ר איציק קורנפיין לא מתכונן להעמיד תקציב שעשוי להכניס את הקבוצה לגרעון נוסף ולכן מאוד זהיר בפעולות שלו לקראת העונה הבאה. זו הסיבה בגללה הקבוצה עדיין לא סגרה מחנה אימונים, לא החתימה שחקנים ועליה עדיין להסדיר מספר דברים בסיסיים בכדי לפתוח את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully