וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונן קצב: "מעריך שאיתי שכטר ישחק בגרמניה"

החלה הבוררות בעניינו של החלוץ המבקש להשלים את המעבר לקייזרסלאוטרן. סוכנו: "מצפים מהפועל ת"א לכבד את ההסכם"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הבוררות בין איתי שכטר להפועל תל אביב בנושא שחרורו לקייזרסלאוטרן הגרמנית תמורת 2.5 מיליון יורו, החלה היום (חמישי) אצל עו"ד חנוך קינן. שכטר, שנמצא בימים אלו במחנה אימונים עם קייזרסלאוטרן, יוצג בדיון על ידי עו"ד יוסי גאייר וסוכנו רונן קצב, כאשר את הפועל תל אביב ייצג עו"ד יוחאי הורביץ. הקבוצה ביקשה להעביר את הדיון לוועדה למעמד השחקן של פיפ"א, אך בהתאחדות סירבו והחליטו לקבוע דיון נוסף.

עורך דינו של איתי שכטר, יוסי גאייר, אמר בסיום הדיון: "הבוררות לא תסתיים היום. אלא אם כן הפועל תל אביב תחזור בה מטענותיה, הבוררות נקבעה ל-7 ביולי. אני מניח שבסופו של דבר איתי שכטר ישוחרר. המאבק הוא מאבק על יוקרה בין אחד הבעלים שהסכים לשחרר, לבעלים האחר שרוצה להחליט ההפך ולנהל את הקרב על גבו של שכטר. אני מאמין שבכל מקרה שכטר ישחק בקייזרסלאוטרן".

רונן קצב, סוכנו של שכטר, הוסיף: "נסענו אז לגרמניה באישור ובידיעה שאנחנו עובדים לפי הכללים. זה שכרגע צד אחד נלחם בשני וגורם לאיתי לא לעבור, זה החלטה אישית שלו שאני לא יודע מאיפה היא נובעת. אני אופטימי ומעריך שאיתי ישחק בגרמניה. אנחנו מכבדים את ההסכם ומצפים מהפועל תל אביב לכבד אותו. אני מקווה שכבר ביום חמישי הבא הסיפור יסתיים. מה שדנים בו זה לא המעבר לגרמניה, אלא הסעיף שנקבע בין השחקן למועדון. הצד השני הגיש קו שאין לו שום בסיס. תשאלו אותם למה הם מתנהגים ככה עם השחקנים שלהם. בגלל המקרה הזה ביקשנו לדון גם במקרה של טוטו תמוז, אנחנו רוצים להיות מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully